شما در حال مشاهده نسخه موبایل وبلاگ

مجله تخصصی برنامه نویسی و سئو حرفه ای

هستید، برای مشاهده نسخه اصلی [اینجا] کلیک کنید.

آموزش کار با AutoSum یا جمع خودکار برای محاسبه حاصل‌جمع سطر و ستون‌های جدول

به نقل از مجله خبری و تفریحی بی نه (bneh.ir) :

جمع زدن اتوماتیک در اکسل : برای محاسبه حاصل جمع سطر و ستون به صورت خودکار در اکسل از تابع AutoSum استفاده می شود. این ابزار به صورت کاملا اتوماتیک حاصل جمع سلول های عمودی و افقی را برای شما حساب می کند. برای مشاهده نحوه کار با این ابزار در ادامه با بخش ترفند …

منبع: مجله بی نه
آموزش کار با AutoSum یا جمع خودکار برای محاسبه حاصل‌جمع سطر و ستون‌های جدول

آموزش کار با AutoSum یا جمع خودکار برای محاسبه حاصل‌جمع سطر و ستون‌های جدول https://bneh.ir/4023/آموزش-کار-با-autosum-یا-جمع-خودکار-برای-محاسب/ مجله خبری ای bneh.ir Sat, 10 Sep 2022 10:51:39 0000 تکنولوژی https://bneh.ir/?p=4023

به نقل از مجله خبری و تفریحی بی نه (bneh.ir) :

جمع زدن اتوماتیک در اکسل : برای محاسبه حاصل جمع سطر و ستون به صورت خودکار در اکسل از تابع AutoSum استفاده می شود. این ابزار به صورت کاملا اتوماتیک حاصل جمع سلول های عمودی و افقی را برای شما حساب می کند. برای مشاهده نحوه کار با این ابزار در ادامه با بخش ترفند …

منبع: مجله بی نه
آموزش کار با AutoSum یا جمع خودکار برای محاسبه حاصل‌جمع سطر و ستون‌های جدول

منبع :مجله اینترنتی ایرانی بی نه

چگونه یک صفحه وب گوگل راه اندازی کنیم؟

اینکه گوگل چگونه ظاهر وب سایت های رتبه بندی موتورهای جستجو را تصمیم گرفته است اغلب جذاب و مرموز به نظر می رسد، اما بیشتر آن به عقل سلیم می رسد. آنچه ما در مورد رتبه بندی گوگل می دانیم این است که آنها تعدادی معیار را رتبه بندی می کنند. گوگل می خواهد بهترین …

چگونه یک صفحه وب گوگل راه اندازی کنیم؟ https://hillbilly.ir/چگونه-یک-صفحه-وب-گوگل-راه-اندازی-کنیم؟/ مشاور سئو و طراحی سایت Thu, 27 Jan 2022 16:53:32 0000 طراحی و سئو وب سایت https://hillbilly.ir/?p=21884 اینکه گوگل چگونه ظاهر وب سایت های رتبه بندی موتورهای جستجو را تصمیم گرفته است اغلب جذاب و مرموز به نظر می رسد، اما بیشتر آن به عقل سلیم می رسد. آنچه ما در مورد رتبه بندی گوگل می دانیم این است که آنها تعدادی معیار را رتبه بندی می کنند. گوگل می خواهد بهترین …

اینکه گوگل چگونه ظاهر وب سایت های رتبه بندی موتورهای جستجو را تصمیم گرفته است اغلب جذاب و مرموز به نظر می رسد، اما بیشتر آن به عقل سلیم می رسد.

آنچه ما در مورد رتبه بندی گوگل می دانیم این است که آنها تعدادی معیار را رتبه بندی می کنند. گوگل می خواهد بهترین موتور جستجوی جهان باشد و آنها در این زمینه کار خوبی انجام می دهند. به گفته شخص یکی از بنیانگذاران لری پیج، «موتور جستجوی کامل» موتوری است که «واقعاً منظور شما را می‌فهمد و آنچه را که می‌خواهید به شما می‌دهد».

گوگل به تعداد وب سایت های با کیفیت بالا که به سایت شما لینک می دهند نگاه می کند و هر یک از این لینک ها را از نظر اهمیت سایت مورد نظر “انتخابی” می بیند. این رتبه صفحه نامیده می شود، اما یکی از حدود 200 شاخصی است که توسط گوگل بررسی شده است.

عملکرد موتور جستجو، وقتی روی کلمات کلیدی تمرکز می کند تا اهمیت آنها را نشان دهد، پیچیده تر از همیشه است. اکنون محتوا به طور کلی بررسی می شود و سایت با به روز رسانی های جدید و مرتبط تر رتبه های بالاتری را کسب می کند. اما آنها باید مرتبط باشند و همچنین احتمال وجود وب سایت هایی با به روز رسانی “بیش از حد” وجود دارد زیرا آنها سعی می کنند موتورهای جستجو را فریب دهند و مورد توجه قرار گیرند.

گوگل در حال تعقیب مزارع محتوا است، سایت‌هایی که زباله‌های پر از کلمات کلیدی بی‌معنی را منتشر می‌کنند تا با کلیک کردن روی کارمندان Google که در سایت‌هایشان به فروش می‌رسانند، تبلیغات را به نمایش بگذارد. و مزارع پیوند، جایی که وب سایت ها به سادگی برای ایجاد بک لینک ساخته می شوند.

با کمال تعجب، ترافیک وب سایت هیچ تأثیری بر رتبه بندی ندارد، یا حتی اگر مهم نباشد. اگرچه مردم در این مورد اختلاف نظر دارند. وقتی در مورد آن فکر می کنید، تعداد پرش ها به یک وب سایت را می توان توسط ربات ها و غیره کنترل کرد و در واقع نرخ بازدیدکننده لزوماً کیفیت محتوا را منعکس نمی کند. آنها نشان دهنده کیفیت تجارت هستند. بنابراین این خبر خوبی برای صاحبان مشاغل کوچک و متوسط ​​است!

عامل دیگر انتخاب شما برای نام دامنه و شاید مهمتر از آن آرم سایت است، اطلاعاتی که در کنار لیست های جستجوی شما ظاهر می شود. در ایرلند ما خوش شانس هستیم که یک پسوند دامنه منطقه ای قوی، .ie داریم. همانطور که همه کسانی که برای نام‌های دامنه .ie ثبت‌نام کرده‌اند می‌دانند، دریافت این نام‌ها خیلی آسان نیست، اما آنها به سایت شما به عنوان ایرلندی اشاره می‌کنند و شرکت شما را به عنوان یک ساخت معرفی می‌کنند. اما یک دامنه .com که می تواند در عرض چند ثانیه ثبت شود را می توان تقریباً در هر مکانی، از نظر یک ربات جستجو، راه اندازی کرد. دامنه .ie مزیت قابل توجهی برای جستجوی محلی فراهم می کند.

اگر دامنه .com دارید، اما متعلق به شما یک شرکت خاص کشور است، Webmaster Tools می تواند به شما کمک کند تا وب سایت خود را از نظر جغرافیایی تعیین کنید. آن را در قسمت پیکربندی و تنظیمات سایت در وبمستر تولز پیدا خواهید کرد.

دلایل دیگری که می‌تواند بر رتبه‌بندی شما تأثیر منفی بگذارد، بی‌معنی است یا فقط کد HTML نوشته شده و پیوندهایی که کار نمی‌کنند.

بنابراین، این برای شما، صاحب وب سایتی که می خواهید در صفحه اول گوگل قرار بگیرید، چه معنایی دارد؟ اساساً، این در مورد ارائه آنچه بازدیدکنندگان خود می‌خواهند است: یک وب‌سایت به راحتی در دسترس با اطلاعات جدید و مفید. از پلتفرم های رسانه های اجتماعی، وبلاگ ها و دایرکتوری ها برای تبلیغ وب سایت خود استفاده کنید، اما حواس شما پرت نشود. خیلی سریع است و پیوند به پیوند می تواند به عنوان هرزنامه علامت گذاری شود.

بهترین توصیه این است که از تلاش برای فریب دادن موتورهای جستجو برای ارزیابی وب سایت خود خودداری کنید. انرژی شما را به جای ارائه یک تجربه کاربری سرگرم کننده و اطلاعات مفید و مفید برای بازگرداندن آنها صرف می کند. این ممکن است زمان لازم برای رسیدن به صفحه اول جستجوهای Google را افزایش دهد، اما در نهایت فرآیند زمان‌برتری است.

ساعت هوشمند دوربین دار ضد آب + مقایسه و نظرات کاربران

به نقل از مجله خبری و تفریحی بی نه (bneh.ir) :

فناوری و پیشرفت‌های آن زندگی انسان‌ها را به طور کلی دستخوش تغییر کرده است؛ در گذشته‌های دور  انسان‌ها مجبور بودند از طریق نامه‌، پیام خود را به دیگران منتقل کنند و ارتباطات به این صورت و بسیار سخت بود. اما امروزه شما از طریق گوشی‌های هوشمند و اینترنت می‌توانید از فواصل دور و به صورت …

منبع: مجله بی نه
ساعت هوشمند دوربین دار ضد آب + مقایسه و نظرات کاربران

ساعت هوشمند دوربین دار ضد آب مقایسه و نظرات کاربران https://bneh.ir/3841/ساعت-هوشمند-دوربین-دار-ضد-آب-مقایسه-و-ن/ مجله خبری ای bneh.ir Sun, 04 Sep 2022 20:50:38 0000 رایانه https://bneh.ir/?p=3841

به نقل از مجله خبری و تفریحی بی نه (bneh.ir) :

فناوری و پیشرفت‌های آن زندگی انسان‌ها را به طور کلی دستخوش تغییر کرده است؛ در گذشته‌های دور  انسان‌ها مجبور بودند از طریق نامه‌، پیام خود را به دیگران منتقل کنند و ارتباطات به این صورت و بسیار سخت بود. اما امروزه شما از طریق گوشی‌های هوشمند و اینترنت می‌توانید از فواصل دور و به صورت …

منبع: مجله بی نه
ساعت هوشمند دوربین دار ضد آب مقایسه و نظرات کاربران

منبع :مجله اینترنتی ایرانی بی نه

5 ابزار کسب و کار آنلاین که فروش شما را افزایش می دهد

اگر به دنبال ابزارهای عالی کسب و کار آنلاین هستید که به افزایش فروش شما کمک می کند، 5 ابزار کسب و کار کوچک زیر ارزش در نظر گرفتن را دارند. Zferral – سود خود را ایجاد کنید – برنامه وابسته سفارشی را بکشید Zferral یک سرویس آنلاین است که به شما امکان می دهد …

5 ابزار کسب و کار آنلاین که فروش شما را افزایش می دهد https://hillbilly.ir/5-ابزار-کسب-و-کار-آنلاین-که-فروش-شما-را-اف/ مشاور سئو و طراحی سایت Mon, 31 Jan 2022 17:18:46 0000 طراحی و سئو وب سایت https://hillbilly.ir/?p=22211 اگر به دنبال ابزارهای عالی کسب و کار آنلاین هستید که به افزایش فروش شما کمک می کند، 5 ابزار کسب و کار کوچک زیر ارزش در نظر گرفتن را دارند. Zferral – سود خود را ایجاد کنید – برنامه وابسته سفارشی را بکشید Zferral یک سرویس آنلاین است که به شما امکان می دهد …

اگر به دنبال ابزارهای عالی کسب و کار آنلاین هستید که به افزایش فروش شما کمک می کند، 5 ابزار کسب و کار کوچک زیر ارزش در نظر گرفتن را دارند.

Zferral – سود خود را ایجاد کنید – برنامه وابسته سفارشی را بکشید

Zferral یک سرویس آنلاین است که به شما امکان می دهد با ایجاد برنامه های وابسته و ارجاع سفارشی خود، فروش خود را به راحتی افزایش دهید. Zferral به شما امکان می دهد کمپین های بازاریابی وابسته را در وب سایت خود به راحتی راه اندازی کنید، شرکت های وابسته خود را مدیریت کنید، تبدیل ها را پیگیری کنید و آمار پرداخت را مشاهده کنید – همه از یک داشبورد واحد.

فروش نامه مولد – ایجاد حروف فروش با تبدیل بالا

Sales Letter Generator یک محصول نرم افزاری با استفاده آسان برای ایجاد نامه فروش است که به شما امکان می دهد وب سایت های نامه فروش با پاسخ مستقیم را در عرض چند دقیقه ایجاد کنید، با تمام زنگ ها و سوت های تبدیل حداکثر. شما به سادگی جاهای خالی را پر می کنید و با کلیک یک دکمه نامه فروش سودآور شما آماده است.

Pagemako – ایجاد صفحات فرود با تبدیل بالا

Pagemako یک تولید کننده صفحه فرود است که به شما امکان می دهد صفحات فرود با تبدیل بالا را بدون نیاز به مهارت های html یا طراحی ایجاد کنید. همه چیز از طراحی صفحه فرود و بهینه سازی صفحه فرود گرفته تا کلمات، فیلم ها و فرم های ثبت نام انجام می شود. سیستم کشیدن و رها کردن سریع و آسان Pagemako به شما امکان می دهد صفحات فرود بسیار جذاب و موثری ایجاد کنید که به شما کمک می کند مرورگرهای بیشتری را به خریداران تبدیل کنید و پول بیشتری در جیب خود بگذارید.

SquadHelp – بازاریابی ویروسی رسانه های اجتماعی و مسابقات ویدیویی ویروسی

SquadHelp یک سایت جمع سپاری است که به شما امکان می دهد مسابقاتی را برای ایجاد ویدیوهای ویروسی برای کسب و کار خود یا هدایت ترافیک بازاریابی ویروسی به وب سایت خود اجرا کنید. مسابقات ویدیویی ویروسی Squadhelp به شما امکان دسترسی به طیف وسیعی از ویدیوهای با کیفیت بالا و ایجاد هجو را می‌دهد تا بتوانید از میان آنها با کسری از قیمتی که برای یک شرکت تولید ویدیو می‌پردازید انتخاب کنید. و با کسری از قیمتی که به یک شرکت بازاریابی رسانه‌های اجتماعی می‌پردازید، یک مسابقه بازاریابی ویروسی Squadhelp ارتشی از افراد باهوش رسانه‌های اجتماعی را ارائه می‌دهد که برای کسب‌وکار شما سر و صدایی ویروسی ایجاد می‌کنند و ترافیک باکیفیت را به وب‌سایت شما هدایت می‌کنند.

WPauctions – حراج ها را در وبلاگ وردپرس خود برگزار کنید

WPauctions یک افزونه بسیار خوب برای وبلاگ‌های وردپرس خود میزبان است که به شما امکان می‌دهد فوراً یک عنصر تجارت الکترونیک را به وبلاگ خود اضافه کنید. با نصب سریع این افزونه می توانید حراج های خود را در وبلاگ وردپرس خود میزبانی کنید و 100٪ پولی را که از مشتریان خود جمع آوری می کنید حفظ کنید.

3 روش استفاده غیرانتفاعی از رسانه های اجتماعی

وقتی نوبت به بودجه های بازاریابی می رسد، بقیه جهان اکنون احساس می کنند که یک سازمان غیرانتفاعی بودن چگونه است. سازمان‌های غیرانتفاعی همیشه مجبور بوده‌اند با تلاش‌های بازاریابی خود، هزینه‌های خود را تماشا کنند – گزینه‌های منحصربه‌فرد، رایگان و کم‌هزینه برای جذب اعضای جدید، درخواست پول، یا جستجوی کمک‌های مالی. به همین دلیل است …

3 روش استفاده غیرانتفاعی از رسانه های اجتماعی https://hillbilly.ir/3-روش-استفاده-غیرانتفاعی-از-رسانه-های-اج/ https://hillbilly.ir/3-روش-استفاده-غیرانتفاعی-از-رسانه-های-اج/#respond مشاور سئو و طراحی سایت Fri, 21 Jan 2022 12:12:30 0000 طراحی و سئو وب سایت https://hillbilly.ir/?p=21467 وقتی نوبت به بودجه های بازاریابی می رسد، بقیه جهان اکنون احساس می کنند که یک سازمان غیرانتفاعی بودن چگونه است. سازمان‌های غیرانتفاعی همیشه مجبور بوده‌اند با تلاش‌های بازاریابی خود، هزینه‌های خود را تماشا کنند – گزینه‌های منحصربه‌فرد، رایگان و کم‌هزینه برای جذب اعضای جدید، درخواست پول، یا جستجوی کمک‌های مالی. به همین دلیل است …

وقتی نوبت به بودجه های بازاریابی می رسد، بقیه جهان اکنون احساس می کنند که یک سازمان غیرانتفاعی بودن چگونه است. سازمان‌های غیرانتفاعی همیشه مجبور بوده‌اند با تلاش‌های بازاریابی خود، هزینه‌های خود را تماشا کنند – گزینه‌های منحصربه‌فرد، رایگان و کم‌هزینه برای جذب اعضای جدید، درخواست پول، یا جستجوی کمک‌های مالی.

به همین دلیل است که سازمان‌های غیرانتفاعی مانند موزه‌ها، موسسات خیریه، و سایرین در رسانه‌های اجتماعی به راه افتاده‌اند. حداقل سه روشی که غیرانتفاعی‌ها از تبلیغات رایگانی که رسانه‌های اجتماعی به آنها ارائه می‌دهند استفاده می‌کنند را بررسی کنید.

با مشترکین / دنبال کنندگان / دوستان خود ارتباط برقرار کنید. بازاریابی 101 بیان می کند که شما باید سرنخ ها را جذب کنید، با آنها ارتباط برقرار کنید و سپس به آنها بفروشید. عالی! رسانه‌های اجتماعی به سازمان‌های غیرانتفاعی اجازه می‌دهند هر سه مورد را به انجام برسانند. این یک راه آسان برای جمع آوری و برقراری ارتباط با فالوورها، دوستان، مشترکین یا هر چیزی که نام رسانه اجتماعی برای رسانه ای است که شما در مورد آن صحبت می کنید.

اطلاعیه های رویداد خواه موزه ای باشد که نمایشگاه جدید خود را اعلام می کند یا یک توپ خیریه که برای هدفی کمک جمع آوری می کند، سازمان های غیرانتفاعی از رسانه های اجتماعی برای دعوت مردم به رویدادهای خود استفاده می کنند.

برای دسترسی بیشتر آنها. سازمان‌های غیرانتفاعی لزوماً نمی‌توانند لیست‌های پستی را برای جمع‌آوری اعضا یا اهداکنندگان بیشتر بخرند، اما می‌توانند به راحتی با ایجاد یک گروه یا نمایه در هر یک از چندین رسانه اجتماعی مانند فیس‌بوک یا توییتر، دنبال‌کنندگان خود را گسترش دهند.

اخلاقیات داستان این است که اگر شما یک غیرانتفاعی هستید که این مطلب را می‌خوانید و از رسانه‌های اجتماعی برای جمع‌آوری، ارتباط و فروش استفاده نمی‌کنید، بهتر است توپ را وارد کنید!

https://hillbilly.ir/3-روش-استفاده-غیرانتفاعی-از-رسانه-های-اج/feed/ 0

گرانترین ساعت سیکو

به نقل از مجله خبری و تفریحی بی نه (bneh.ir) :

03 / ژانویه, 2022 0دیدگاه نوشته شده توسط محمد توکل ساعت سیکو ساعت مچی سیکو ساعت سیکو یکی از بهترین انتخاب برای افراد خوش تیپ و خوش سلیقه می باشد. برند سیکو یکی از برندهای محبوب در دنیاست که بسیاری از افراد با آن آشنا هستند. این ساعت ها ساخت کشور ژاپن می باشند و …

منبع: مجله بی نه
گرانترین ساعت سیکو

گرانترین ساعت سیکو https://bneh.ir/2377/گرانترین-ساعت-سیکو/ مجله خبری ای bneh.ir Thu, 16 Jun 2022 19:49:38 0000 رایانه https://bneh.ir/?p=2377

به نقل از مجله خبری و تفریحی بی نه (bneh.ir) :

03 / ژانویه, 2022 0دیدگاه نوشته شده توسط محمد توکل ساعت سیکو ساعت مچی سیکو ساعت سیکو یکی از بهترین انتخاب برای افراد خوش تیپ و خوش سلیقه می باشد. برند سیکو یکی از برندهای محبوب در دنیاست که بسیاری از افراد با آن آشنا هستند. این ساعت ها ساخت کشور ژاپن می باشند و …

منبع: مجله بی نه
گرانترین ساعت سیکو

منبع :مجله اینترنتی ایرانی بی نه

5 دلیل برای ایجاد یک صفحه فیس بوک برای تجارت شما

ایجاد یک صفحه هواداران فیس بوک تنها چند دقیقه طول می کشد و این یک روش بسیار مقرون به صرفه برای ایجاد مخاطبین از کاربران هدفمند و علاقه مند است، و علاوه بر این، می توانید به طور منظم و رایگان با آنها ارتباط برقرار کنید. اگر در مورد رسانه های اجتماعی جدی هستید، در …

5 دلیل برای ایجاد یک صفحه فیس بوک برای تجارت شما https://hillbilly.ir/5-دلیل-برای-ایجاد-یک-صفحه-فیس-بوک-برای-تج/ https://hillbilly.ir/5-دلیل-برای-ایجاد-یک-صفحه-فیس-بوک-برای-تج/#respond مشاور سئو و طراحی سایت Tue, 25 Jan 2022 12:37:18 0000 طراحی و سئو وب سایت https://hillbilly.ir/?p=21689 ایجاد یک صفحه هواداران فیس بوک تنها چند دقیقه طول می کشد و این یک روش بسیار مقرون به صرفه برای ایجاد مخاطبین از کاربران هدفمند و علاقه مند است، و علاوه بر این، می توانید به طور منظم و رایگان با آنها ارتباط برقرار کنید. اگر در مورد رسانه های اجتماعی جدی هستید، در …

ایجاد یک صفحه هواداران فیس بوک تنها چند دقیقه طول می کشد و این یک روش بسیار مقرون به صرفه برای ایجاد مخاطبین از کاربران هدفمند و علاقه مند است، و علاوه بر این، می توانید به طور منظم و رایگان با آنها ارتباط برقرار کنید.

اگر در مورد رسانه های اجتماعی جدی هستید، در اینجا 5 دلیل اصلی من برای ایجاد صفحه طرفداران فیس بوک برای تجارت خود آورده شده است.

1. کاملا رایگان است.

هیچ هزینه مستقیمی وجود ندارد، به جز زمان شما که بسیار ناچیز است، زیرا ایجاد صفحه هواداران فیس بوک شما آسان است و فقط چند دقیقه طول می کشد.

2. هیچ محافظت از رمز عبور وجود دارد.

برخلاف بقیه فیس‌بوک که پشت یک لاگین کاربر محافظت شده با رمز عبور قرار دارند، صفحه هواداران شما کاملاً عمومی و بدون ورود رمز عبور است، و این باعث می‌شود که موتور جستجوی دوستانه باشد و دسترسی و فهرست‌بندی آن توسط ربات‌ها آسان باشد. بنابراین صفحه خود را برای کلمه کلیدی مورد نظر خود بهینه کنید و ترافیک SEO ایجاد کنید!

3. یک کلوپ هواداران از افراد بالقوه بسازید.

نکته مهم در مورد صفحه هواداران این است که به شما امکان می دهد به روز رسانی ها را برای طرفداران خود ارسال کنید که راهی عالی برای ایجاد یک پایگاه داده از مشتریان بالقوه است. سپس می توانید پیام های مرتبط، به روز رسانی، اخبار محصول و غیره را برای طرفداران خود ارسال کنید.

4. شما رئیس هستید.

شما کنترل کامل صفحه فیس بوک خود را دارید و می توانید پیام ارسال کنید، بخش ها را ویرایش یا حذف کنید و اطلاعاتی را که نمایش می دهید کاملاً کنترل کنید. این امر با چنین کانال عمومی / در معرض اهمیت حیاتی است.

5. شما قدرت ویروسی را دریافت می کنید.

هنگامی که یک “طرفدار” به صفحه فیس بوک شما ملحق می شود، معمولاً در فید اخبار خود طرفداران منتشر می شود تا طرفداران آنها بتوانند آنچه را که دارند دنبال کنند، چه کسانی را نیز طرفدار آنها هستند و غیره. البته با این فرض که «فن» شما این ویژگی را خاموش نکرده باشد. این یک راه عالی برای انتقال پیام شما به صورت ویروسی است.

بنابراین منتظر چه چیزی هستید، راه اندازی آن فقط یک دقیقه طول می کشد و انجام آن فوق العاده آسان است. به سادگی به سایت صفحه هواداران فیس بوک بروید، اطلاعاتی را اضافه کنید، یک URL اضافه کنید، لوگوی شرکت خود یا یک آواتار را آپلود کنید، و شما آماده هستید.

https://hillbilly.ir/5-دلیل-برای-ایجاد-یک-صفحه-فیس-بوک-برای-تج/feed/ 0

5 راه برای شناسایی ترافیک ربات به وب سایت شما

هدف نهایی از انجام تجارت آنلاین، دستیابی به کاربران بیشتر است. ایجاد حداکثر دید برای وب سایت شما هدف اصلی هر کسب و کاری است. ترافیک اینترنت به ارتباط کسب و کار، محصول یا خدمات شما با مخاطبانی که از نظر جغرافیایی در سراسر جهان پراکنده هستند کمک می کند. همچنین با ایجاد فرصت‌های تجاری …

5 راه برای شناسایی ترافیک ربات به وب سایت شما https://hillbilly.ir/5-راه-برای-شناسایی-ترافیک-ربات-به-وب-سای/ https://hillbilly.ir/5-راه-برای-شناسایی-ترافیک-ربات-به-وب-سای/#respond مشاور سئو و طراحی سایت Sat, 22 Jan 2022 12:17:43 0000 طراحی و سئو وب سایت https://hillbilly.icoo.ir/?p=21520 هدف نهایی از انجام تجارت آنلاین، دستیابی به کاربران بیشتر است. ایجاد حداکثر دید برای وب سایت شما هدف اصلی هر کسب و کاری است. ترافیک اینترنت به ارتباط کسب و کار، محصول یا خدمات شما با مخاطبانی که از نظر جغرافیایی در سراسر جهان پراکنده هستند کمک می کند. همچنین با ایجاد فرصت‌های تجاری …

هدف نهایی از انجام تجارت آنلاین، دستیابی به کاربران بیشتر است. ایجاد حداکثر دید برای وب سایت شما هدف اصلی هر کسب و کاری است. ترافیک اینترنت به ارتباط کسب و کار، محصول یا خدمات شما با مخاطبانی که از نظر جغرافیایی در سراسر جهان پراکنده هستند کمک می کند. همچنین با ایجاد فرصت‌های تجاری بیشتر و ایجاد اعتماد به تبلیغ‌کنندگان برای بهبود استراتژی‌هایشان، به جذب کاربران بیشتر کمک می‌کند.

هر صحنه اما جنبه تاریک خود را دارد. همانطور که تجارت آنلاین شما رشد می کند، این احتمال اجتناب ناپذیر وجود دارد که نیمی از ترافیک اینترنت شما از ربات ها باشد. ترافیک ربات، به عبارت ساده، ترافیک غیر انسانی است که توسط عنکبوت ها و روبات ها به وب سایت شما می رسد. این ترافیک بازاریابان را فریب می دهد و فکر می کنند که کاربران قانونی وب دارند که به سایت آنها دسترسی دارند اما در واقع هرزنامه است که معمولاً ترافیک با کیفیت پایینی است که داده های جمع آوری شده شما را دستکاری می کند.

بنابراین چگونه مردم از وجود ربات‌هایی که باعث ترافیک سایت شما می‌شوند مطلع می‌شوند؟ به عبارت دیگر، چگونه می توانید مطمئن شوید که بازدیدکنندگان وب سایت شما انسان هستند و ربات نیستند؟

برندها می توانند ترافیک ربات را با نظارت، ردیابی و تجزیه و تحلیل معیارهای سایت زیر شناسایی کنند:

روند ترافیک

ترافیک اینترنت معمولاً در طی یک دوره زمانی به تدریج افزایش می یابد. این رشد به فعالیت های شما مانند بازاریابی ارگانیک، بازاریابی دستمزد، کیفیت کبد و غیره بستگی دارد. بنابراین اگر در یک روز یا یک هفته شاهد افزایش ناگهانی ترافیک شدید، باید زنگی را برای آن به صدا درآورید که می تواند ترافیک بدون سرنشین باشد. چنین ترافیکی گرافیک معمولی را مخدوش می کند و بازاریابان را به این باور می رساند که در واقع ترافیک زیادی را به وب سایت خود وارد می کنند.

نرخ پرش

یک سایت پر از ربات ها نرخ تبدیل بالاتری را نشان می دهد. نرخ های خروج زیر 50% و بین 20-25% بسته به ماهیت کسب و کار شما قابل قبول و سالم در نظر گرفته می شوند. با توجه به همین نکته، موقعیت‌هایی وجود دارد که نرخ پرش به پایین‌ترین حد غیرقابل اجرا، مانند 10 درصد، یا به بالاترین غیرقابل اجرا مانند 95 درصد افزایش می‌یابد که ممکن است نشان دهنده مشکوک بودن فعالیت ربات در وب‌سایت شما باشد.

منابع ترافیک

ترافیک از سه نوع اول کانال یا منبع – ارگانیک، مستقیم و ارجاع می آید. در طول یک حمله ربات، ورودی ترافیک از یک منبع مستقیم می آید. ترافیک سالم و تحت هدایت انسان اغلب از اخبار و منابع طبیعی مانند رسانه های اجتماعی و موتورهای جستجو می آید، جایی که شما تلاش خود را افزایش می دهید.

بازدید به صفحه

اینها ساده و آسان برای شناسایی هستند. در صورت مشاهده چندین بازدید از یک IP در مدت زمان کوتاه می توانید مطمئن باشید که ربات ها به وب سایت شما حمله کرده اند. این ربات ها اغلب سایت شما را در فواصل زمانی منظم پر می کنند، که چرخش های غیر طبیعی را در نمودار ترافیک معمولی شما نشان می دهد.

موقعیت جغرافیایی غیرمنتظره

حتی اگر تعداد بازدیدکنندگانی که به سایت شما می آیند از نظر جغرافیایی پراکنده باشد، همچنان می توانید ربات ها را به دقت شناسایی کنید اگر مخاطبان هدف شما به جایی که هستید نزدیک نباشند. اگر مشتریان منظمی دارید که از موقعیت «x» از سایت شما بازدید می کنند و ناگهان موجی از مشتریان از موقعیت «y» به وجود می آید، این می تواند نشانه ای از ترافیک ربات باشد.

ابزارهای زیادی در اینترنت برای شناسایی و فیلتر کردن این گونه ربات ها و جلوگیری از بازگشت آنها به سایت شما وجود دارد. جستجوهای روزانه یا هفتگی سایت شما برای نظارت و مسدود کردن ترافیک ربات خوب است.

https://hillbilly.ir/5-راه-برای-شناسایی-ترافیک-ربات-به-وب-سای/feed/ 0

کبد چرب چیست و چه عوارضی دارد

به نقل از مجله خبری و تفریحی بی نه (bneh.ir) :

به جمع شدن چربی در کبد اصطلاحا کبد چرب می گویند. در حالت طبیعی چربی در کبد وجود دارد، اما اگر این میزان از چربی بیش از 5 یا 10 درصد وزن کل کبد شود، فرد مستعد ابتلا به بیماری کبد چـرب می شود. کبد چرب یک بیماری درمان پذیر است ولی بعضی اوقات می …

منبع: مجله بی نه
کبد چرب چیست و چه عوارضی دارد

کبد چرب چیست و چه عوارضی دارد https://bneh.ir/798/کبد-چرب-چیست-و-چه-عوارضی-دارد/ https://bneh.ir/798/کبد-چرب-چیست-و-چه-عوارضی-دارد/#respond مجله خبری ای bneh.ir Tue, 05 Apr 2022 07:30:18 0000 پزشکی و سلامت https://bneh.ir/?p=798

به نقل از مجله خبری و تفریحی بی نه (bneh.ir) :

به جمع شدن چربی در کبد اصطلاحا کبد چرب می گویند. در حالت طبیعی چربی در کبد وجود دارد، اما اگر این میزان از چربی بیش از 5 یا 10 درصد وزن کل کبد شود، فرد مستعد ابتلا به بیماری کبد چـرب می شود. کبد چرب یک بیماری درمان پذیر است ولی بعضی اوقات می …

منبع: مجله بی نه
کبد چرب چیست و چه عوارضی دارد

https://bneh.ir/798/کبد-چرب-چیست-و-چه-عوارضی-دارد/feed/ 0

منبع :مجله اینترنتی ایرانی بی نه

آیا می خواهید فرآیند بازاریابی خود را ساده کنید؟ از این بهترین نرم افزارهای اتوماسیون بازاریابی استفاده کنید!

اتوماسیون بازاریابی یکی از فرآیندهای عالی است که به کسب و کارها کمک می کند نه تنها وظایف بازاریابی تکراری خود را خودکار کنند، بلکه می توانند به ردیابی و سنجش عملکرد کمپین ها نیز کمک کنند. با استفاده از این ابزار، می توانید با کاهش اقدامات دستی، بهره وری و بهره وری را نیز …

آیا می خواهید فرآیند بازاریابی خود را ساده کنید؟ از این بهترین نرم افزارهای اتوماسیون بازاریابی استفاده کنید! https://hillbilly.ir/آیا-می-خواهید-فرآیند-بازاریابی-خود-را-س/ مشاور سئو و طراحی سایت Fri, 28 Jan 2022 04:56:21 0000 طراحی و سئو وب سایت https://hillbilly.ir/?p=21930 اتوماسیون بازاریابی یکی از فرآیندهای عالی است که به کسب و کارها کمک می کند نه تنها وظایف بازاریابی تکراری خود را خودکار کنند، بلکه می توانند به ردیابی و سنجش عملکرد کمپین ها نیز کمک کنند. با استفاده از این ابزار، می توانید با کاهش اقدامات دستی، بهره وری و بهره وری را نیز …

اتوماسیون بازاریابی یکی از فرآیندهای عالی است که به کسب و کارها کمک می کند نه تنها وظایف بازاریابی تکراری خود را خودکار کنند، بلکه می توانند به ردیابی و سنجش عملکرد کمپین ها نیز کمک کنند. با استفاده از این ابزار، می توانید با کاهش اقدامات دستی، بهره وری و بهره وری را نیز افزایش دهید. اگر در مورد اتوماسیون بازاریابی صحبت می کنیم، در درجه اول به دسته ای از نرم افزارها اشاره می کنیم که به خودکارسازی، اندازه گیری و ساده سازی وظایف و گردش کار بازاریابی به شیوه ای کارآمد کمک می کنند. چه صاحب یک MNC بزرگ باشید و چه به تازگی یک سرمایه گذاری جدید را شروع کرده اید، اتوماسیون بازاریابی برای شما ضروری است. به همین دلیل باید از این نرم افزار استفاده کنید: –

سرنخ های با کیفیت بالا ایجاد کنید

در رشد هر کسب و کاری، یکی از مهم ترین مراحل، تولید سرنخ است. با استفاده از راه حل های اتوماسیون بازاریابی قوی، می توانید سرنخ هایی با کیفیت بالا ایجاد کنید. این به شما تصویر دقیق و غنی تری از رفتار مشتری بالقوه می دهد. علاوه بر این، می‌توانید کمپین‌های بازاریابی گسترده‌تری مانند ایمیل‌های سفارشی، پیام‌های بازاریابی مبتنی بر محرک، پیام‌های توییتر/فیسبوک و غیره را هدایت کنید.

با داده های بهتر تصمیمات آگاهانه بگیرید

تعداد کمی از کسب و کارها می دانند که چگونه داده های بزرگ را جمع آوری یا استفاده کنند. اتوماسیون بازاریابی به شما یک پلتفرم نهایی برای تجزیه و تحلیل و سیستم‌های داشبورد، جمع‌آوری/ذخیره داده‌ها و گزارش‌دهی حلقه بسته می‌دهد. چنین پلتفرم هایی همچنین راه حل های قوی هستند که نه تنها به اندازه گیری کمپین ها کمک می کنند، بلکه به تعیین رفتار مصرف کننده با بودجه محدود نیز کمک می کنند.

درآمد شرکت خود را افزایش دهید

سرمایه گذاری در پلت فرم اتوماسیون بازاریابی می تواند به شما در توجیه سرمایه گذاری اولیه در صورت استفاده صحیح از آن کمک کند. این به شما کمک می کند تا فرصت های فروش را از سرنخ های با کیفیت بالا افزایش دهید. با فرآیند اتوماسیون، بازده خوبی از سرمایه گذاری خود دریافت خواهید کرد.

فرآیندهای فروش و بازاریابی خود را ساده کنید

با بهترین راه حل ها، می توانید فرآیند فروش و بازاریابی خود را ساده کنید. در فروش و بازاریابی، ارتباطات کلیدی است که کل فرآیند را روان‌تر می‌کند. از طریق اتوماسیون، واجد شرایط بودن و پرورش سرب آسان شده است.

ایجاد گزارش های تفصیلی

این نرم افزار همچنین به نظارت و ردیابی تمامی کانال ها به روشی آسان کمک می کند. پس از دریافت داده ها، می توانید گزارش های روشنگری برای ذخیره آنها ایجاد کنید. این گزارش به شما کمک می کند تا نمودارها و آمار کمپین های مختلف را تجزیه و تحلیل کنید و مشخص کنید کدام کمپین عملکرد خوبی دارد.

صرفه جویی در زمان

اگر برای خودکارسازی کارهای بازاریابی منظم خود با مشکل مواجه هستید، استفاده از نرم افزار اتوماسیون بازاریابی بهترین تصمیم برای شماست. این نه تنها به شما کمک می کند تا وظایف بازاریابی خود را خودکار کنید، بلکه در زمان نیز صرفه جویی کنید. از این رو، می توانید تمرکز بیشتری روی سایر استراتژی های بازاریابی داشته باشید. علاوه بر این، می‌توانید کمپین‌هایی را برای ارسال ایمیل‌های سفارشی‌شده برنامه‌ریزی شده برای مشتریان، خودکار کردن پیام‌ها برای کانال‌های مختلف رسانه‌های اجتماعی، و تنظیم پاسخ‌دهندگان خودکار برای پیگیری‌های روزانه ایجاد کنید.

به مشتری تجربه عالی بدهید

ویژگی اصلی اتوماسیون بازاریابی این است که با استفاده از این نرم افزار می توانید تجربه ای عالی به مشتریان خود بدهید. وقتی صحبت از این فناوری به میان می‌آید، به ارسال ایمیل‌های رفتاری بدون هیچ زحمتی کمک می‌کند. چه بخواهید محصولات خاصی را مرور کنید، ایمیل های ثبت نام کنید یا موارد موجود در سبد را رها کنید، این راه حل می تواند کمک کننده باشد.

به عبارت دیگر می توان گفت که اتوماسیون بازاریابی ابزار قدرتمندی است که به کارآفرینان کمک می کند تا کسب و کار خود را توسعه دهند. اما تنها چیزی که نیاز دارید این است که پلتفرم مناسب را پیدا کنید.

6 نرم افزار برتر اتوماسیون بازاریابی که هر صاحب کسب و کاری باید از آنها استفاده کند

در اینجا، فهرست گسترده‌ای از بهترین ابزارهای اتوماسیون بازاریابی موجود را برای شما آورده‌ایم که می‌توانید بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

Hotspot – بهترین نرم افزار اتوماسیون بازاریابی تا کنون

در دنیای بازاریابی یکی از نام های شناخته شده Hotspot است. با استفاده از این نرم افزار بازاریابی ورودی، می توانید به راحتی تعداد زیادی کار را در یک مقیاس خودکار کنید. این همچنین به سفارشی‌سازی گردش‌های کاری بسیار هدفمند و پیچیده با یک ویرایشگر بصری کمک می‌کند. همچنین مدیریت کمپین های پیچیده یا پیام های بعدی به روشی ساده با استفاده از چندین نقطه تماس در کل سفر مشتری مفید است. اگر می خواهید ایمیل های خود را با استفاده از کمپین های قطره ای خودکار کنید، این بهترین نرم افزار برای شماست. اگر در مورد هزینه ماهانه صحبت کنیم، آن را اسمی خواهید یافت.

کمپین فعال – نرم افزار نهایی برای مشاغل کوچک

بسیاری از مشاغل ترجیح می دهند از Active Campaign برای اتوماسیون بازاریابی استفاده کنند. به عنوان بهترین سازنده اتوماسیون بصری، دارای قابلیت کشیدن و رها کردن در بازار در تاریخ امروز است. بهترین بخش این است که هر کسی می تواند به راحتی از آن استفاده کند. مهم نیست، سطح مهارت شما هر چه که باشد – به راحتی می توانید اتوماسیون بازاریابی ساده و همچنین پیچیده را راه اندازی کنید. این نرم افزار همه چیز از ردیابی رویداد گرفته تا ردیابی سایت و اهداف اتوماسیون تا اقدامات تقسیم شده را دارد. با رسیدن به اشتراک آن، با ادغام تجارت الکترونیک، امتیازدهی سرنخ و بازاریابی ایمیلی همراه است.

GetResponse – با بهترین ویژگی ها مجهز شوید

اگر به دنبال مقرون به صرفه ترین و قدرتمندترین راه حل های اتوماسیون بازاریابی هستید، استفاده از GetResponse بهترین پاسخ خواهد بود. این نرم افزار برای سازمان های بزرگ و مشاغل کوچک ایده آل است. این بهترین بستر برای خودکارسازی فرآیندهای بازاریابی است. با استفاده از این ابزار، می توانید از مزایای زیادی مانند جذب ترافیک وب سایت، بازیابی چرخ دستی های رها شده و افزایش فروش برخوردار شوید. علاوه بر این، می‌توانید به راحتی با اعمال فیلترها، اقدامات و شرایط، یک سفر خودکار مشتری را راه‌اندازی کنید.

OptinMonster – ایده آل برای ایجاد لیدهای صفحه فرود

اگر در مورد نرم افزار OptinMonster صحبت کنیم، در مقایسه با سایر سیستم عامل ها کاملاً متفاوت است. این یک ابزار سفارشی نهایی و تولید سرنخ است که به شما امکان می دهد فروش را افزایش دهید، رها شدن سبد خرید را به حداقل برسانید و لیست ایمیل خود را رشد دهید. با استفاده از این پلتفرم می توانید به راحتی کمپین های وب سایت، پاپ آپ ها و صفحات فرود با تبدیل بالا را طراحی کنید. پس از ثبت نام، 14 روز بدون خطر دریافت خواهید کرد. با این حال، اگر به طور کامل راضی نیستید، می توانید بدون هیچ گونه سوالی 100٪ بازپرداخت دریافت کنید.

Salesforce Pardot – ایده آل برای بازاریابی B2B

امروزه یکی از شناخته شده ترین و معتبرترین راه حل های CRM، Salesforce است. جای تعجب نیست که این نرم افزار رتبه اول را در لیست کسب می کند. این به ویژه برای سازمان های B2B طراحی شده است. برخی از ویژگی های کلیدی عبارتند از ادغام فروش، بازاریابی ایمیلی، تولید هوشمند سرنخ و مدیریت روان. از قدرت هوش مصنوعی برای طراحی بهترین استراتژی فروش و بهبود تلاش های بازاریابی استفاده می کند. با گزارش روشنگر آن، می توانید به راحتی تعیین کنید که کدام کمپین ها کار می کنند و چه چیزی باید بهبود یابد. همچنین، یک برنامه قیمت گذاری مقرون به صرفه برای انتخاب ارائه می دهد.

ConvertKit – نرم افزار پیشرفته برای تازه کارها

برای کسانی که برای اولین بار از نرم افزار اتوماسیون بازاریابی استفاده می کنند، سرمایه گذاری در ConvertKit بهترین گزینه خواهد بود. با این حال، به عنوان بهترین نرم افزار ایمیل مارکتینگ در نظر گرفته می شود. اما ویژگی های پیشرفته تری دارد. چه در حال فروش SaaS باشید، چه در حال اجرای یک تجارت الکترونیکی یا یک سایت محتوا، با استفاده از این ابزار می توانید به موفقیت دست پیدا کنید. این یک طرح رایگان برای همیشه به حداکثر 500 مشترک ارائه می دهد. اما هیچ قیف اتوماسیون بصری وجود ندارد.

به طور خلاصه، یافتن ابزار اتوماسیون بازاریابی مناسب برای مشاغل، یک کار بسیار دلهره آور است. اکثراً هیچ پلتفرمی وجود ندارد که برای راه حل همه مناسب باشد. بنابراین، شما باید ابزار را با توجه به نیازهای خاص خود انتخاب کنید. بنابراین، به چه چیزی فکر می کنید؟ فقط امروز پلتفرم مناسب را انتخاب کنید و فرآیندهای بازاریابی خود را به طور چشمگیری بهبود بخشید.

12345678910
last