شما در حال مشاهده نسخه موبایل وبلاگ

مجله تخصصی برنامه نویسی و سئو حرفه ای

هستید، برای مشاهده نسخه اصلی [اینجا] کلیک کنید.

3 روش استفاده غیرانتفاعی از رسانه های اجتماعی

وقتی نوبت به بودجه های بازاریابی می رسد، بقیه جهان اکنون احساس می کنند که یک سازمان غیرانتفاعی بودن چگونه است. سازمان‌های غیرانتفاعی همیشه مجبور بوده‌اند با تلاش‌های بازاریابی خود، هزینه‌های خود را تماشا کنند – گزینه‌های منحصربه‌فرد، رایگان و کم‌هزینه برای جذب اعضای جدید، درخواست پول، یا جستجوی کمک‌های مالی. به همین دلیل است …

3 روش استفاده غیرانتفاعی از رسانه های اجتماعی https://hillbilly.ir/3-روش-استفاده-غیرانتفاعی-از-رسانه-های-اج/ https://hillbilly.ir/3-روش-استفاده-غیرانتفاعی-از-رسانه-های-اج/#respond مشاور سئو و طراحی سایت Fri, 21 Jan 2022 12:12:30 0000 طراحی و سئو وب سایت https://hillbilly.ir/?p=21467 وقتی نوبت به بودجه های بازاریابی می رسد، بقیه جهان اکنون احساس می کنند که یک سازمان غیرانتفاعی بودن چگونه است. سازمان‌های غیرانتفاعی همیشه مجبور بوده‌اند با تلاش‌های بازاریابی خود، هزینه‌های خود را تماشا کنند – گزینه‌های منحصربه‌فرد، رایگان و کم‌هزینه برای جذب اعضای جدید، درخواست پول، یا جستجوی کمک‌های مالی. به همین دلیل است …

وقتی نوبت به بودجه های بازاریابی می رسد، بقیه جهان اکنون احساس می کنند که یک سازمان غیرانتفاعی بودن چگونه است. سازمان‌های غیرانتفاعی همیشه مجبور بوده‌اند با تلاش‌های بازاریابی خود، هزینه‌های خود را تماشا کنند – گزینه‌های منحصربه‌فرد، رایگان و کم‌هزینه برای جذب اعضای جدید، درخواست پول، یا جستجوی کمک‌های مالی.

به همین دلیل است که سازمان‌های غیرانتفاعی مانند موزه‌ها، موسسات خیریه، و سایرین در رسانه‌های اجتماعی به راه افتاده‌اند. حداقل سه روشی که غیرانتفاعی‌ها از تبلیغات رایگانی که رسانه‌های اجتماعی به آنها ارائه می‌دهند استفاده می‌کنند را بررسی کنید.

با مشترکین / دنبال کنندگان / دوستان خود ارتباط برقرار کنید. بازاریابی 101 بیان می کند که شما باید سرنخ ها را جذب کنید، با آنها ارتباط برقرار کنید و سپس به آنها بفروشید. عالی! رسانه‌های اجتماعی به سازمان‌های غیرانتفاعی اجازه می‌دهند هر سه مورد را به انجام برسانند. این یک راه آسان برای جمع آوری و برقراری ارتباط با فالوورها، دوستان، مشترکین یا هر چیزی که نام رسانه اجتماعی برای رسانه ای است که شما در مورد آن صحبت می کنید.

اطلاعیه های رویداد خواه موزه ای باشد که نمایشگاه جدید خود را اعلام می کند یا یک توپ خیریه که برای هدفی کمک جمع آوری می کند، سازمان های غیرانتفاعی از رسانه های اجتماعی برای دعوت مردم به رویدادهای خود استفاده می کنند.

برای دسترسی بیشتر آنها. سازمان‌های غیرانتفاعی لزوماً نمی‌توانند لیست‌های پستی را برای جمع‌آوری اعضا یا اهداکنندگان بیشتر بخرند، اما می‌توانند به راحتی با ایجاد یک گروه یا نمایه در هر یک از چندین رسانه اجتماعی مانند فیس‌بوک یا توییتر، دنبال‌کنندگان خود را گسترش دهند.

اخلاقیات داستان این است که اگر شما یک غیرانتفاعی هستید که این مطلب را می‌خوانید و از رسانه‌های اجتماعی برای جمع‌آوری، ارتباط و فروش استفاده نمی‌کنید، بهتر است توپ را وارد کنید!

https://hillbilly.ir/3-روش-استفاده-غیرانتفاعی-از-رسانه-های-اج/feed/ 0

گرانترین ساعت سیکو

به نقل از مجله خبری و تفریحی بی نه (bneh.ir) :

03 / ژانویه, 2022 0دیدگاه نوشته شده توسط محمد توکل ساعت سیکو ساعت مچی سیکو ساعت سیکو یکی از بهترین انتخاب برای افراد خوش تیپ و خوش سلیقه می باشد. برند سیکو یکی از برندهای محبوب در دنیاست که بسیاری از افراد با آن آشنا هستند. این ساعت ها ساخت کشور ژاپن می باشند و …

منبع: مجله بی نه
گرانترین ساعت سیکو

گرانترین ساعت سیکو https://bneh.ir/2377/گرانترین-ساعت-سیکو/ مجله خبری ای bneh.ir Thu, 16 Jun 2022 19:49:38 0000 رایانه https://bneh.ir/?p=2377

به نقل از مجله خبری و تفریحی بی نه (bneh.ir) :

03 / ژانویه, 2022 0دیدگاه نوشته شده توسط محمد توکل ساعت سیکو ساعت مچی سیکو ساعت سیکو یکی از بهترین انتخاب برای افراد خوش تیپ و خوش سلیقه می باشد. برند سیکو یکی از برندهای محبوب در دنیاست که بسیاری از افراد با آن آشنا هستند. این ساعت ها ساخت کشور ژاپن می باشند و …

منبع: مجله بی نه
گرانترین ساعت سیکو

منبع :مجله اینترنتی ایرانی بی نه

5 دلیل برای ایجاد یک صفحه فیس بوک برای تجارت شما

ایجاد یک صفحه هواداران فیس بوک تنها چند دقیقه طول می کشد و این یک روش بسیار مقرون به صرفه برای ایجاد مخاطبین از کاربران هدفمند و علاقه مند است، و علاوه بر این، می توانید به طور منظم و رایگان با آنها ارتباط برقرار کنید. اگر در مورد رسانه های اجتماعی جدی هستید، در …

5 دلیل برای ایجاد یک صفحه فیس بوک برای تجارت شما https://hillbilly.ir/5-دلیل-برای-ایجاد-یک-صفحه-فیس-بوک-برای-تج/ https://hillbilly.ir/5-دلیل-برای-ایجاد-یک-صفحه-فیس-بوک-برای-تج/#respond مشاور سئو و طراحی سایت Tue, 25 Jan 2022 12:37:18 0000 طراحی و سئو وب سایت https://hillbilly.ir/?p=21689 ایجاد یک صفحه هواداران فیس بوک تنها چند دقیقه طول می کشد و این یک روش بسیار مقرون به صرفه برای ایجاد مخاطبین از کاربران هدفمند و علاقه مند است، و علاوه بر این، می توانید به طور منظم و رایگان با آنها ارتباط برقرار کنید. اگر در مورد رسانه های اجتماعی جدی هستید، در …

ایجاد یک صفحه هواداران فیس بوک تنها چند دقیقه طول می کشد و این یک روش بسیار مقرون به صرفه برای ایجاد مخاطبین از کاربران هدفمند و علاقه مند است، و علاوه بر این، می توانید به طور منظم و رایگان با آنها ارتباط برقرار کنید.

اگر در مورد رسانه های اجتماعی جدی هستید، در اینجا 5 دلیل اصلی من برای ایجاد صفحه طرفداران فیس بوک برای تجارت خود آورده شده است.

1. کاملا رایگان است.

هیچ هزینه مستقیمی وجود ندارد، به جز زمان شما که بسیار ناچیز است، زیرا ایجاد صفحه هواداران فیس بوک شما آسان است و فقط چند دقیقه طول می کشد.

2. هیچ محافظت از رمز عبور وجود دارد.

برخلاف بقیه فیس‌بوک که پشت یک لاگین کاربر محافظت شده با رمز عبور قرار دارند، صفحه هواداران شما کاملاً عمومی و بدون ورود رمز عبور است، و این باعث می‌شود که موتور جستجوی دوستانه باشد و دسترسی و فهرست‌بندی آن توسط ربات‌ها آسان باشد. بنابراین صفحه خود را برای کلمه کلیدی مورد نظر خود بهینه کنید و ترافیک SEO ایجاد کنید!

3. یک کلوپ هواداران از افراد بالقوه بسازید.

نکته مهم در مورد صفحه هواداران این است که به شما امکان می دهد به روز رسانی ها را برای طرفداران خود ارسال کنید که راهی عالی برای ایجاد یک پایگاه داده از مشتریان بالقوه است. سپس می توانید پیام های مرتبط، به روز رسانی، اخبار محصول و غیره را برای طرفداران خود ارسال کنید.

4. شما رئیس هستید.

شما کنترل کامل صفحه فیس بوک خود را دارید و می توانید پیام ارسال کنید، بخش ها را ویرایش یا حذف کنید و اطلاعاتی را که نمایش می دهید کاملاً کنترل کنید. این امر با چنین کانال عمومی / در معرض اهمیت حیاتی است.

5. شما قدرت ویروسی را دریافت می کنید.

هنگامی که یک “طرفدار” به صفحه فیس بوک شما ملحق می شود، معمولاً در فید اخبار خود طرفداران منتشر می شود تا طرفداران آنها بتوانند آنچه را که دارند دنبال کنند، چه کسانی را نیز طرفدار آنها هستند و غیره. البته با این فرض که «فن» شما این ویژگی را خاموش نکرده باشد. این یک راه عالی برای انتقال پیام شما به صورت ویروسی است.

بنابراین منتظر چه چیزی هستید، راه اندازی آن فقط یک دقیقه طول می کشد و انجام آن فوق العاده آسان است. به سادگی به سایت صفحه هواداران فیس بوک بروید، اطلاعاتی را اضافه کنید، یک URL اضافه کنید، لوگوی شرکت خود یا یک آواتار را آپلود کنید، و شما آماده هستید.

https://hillbilly.ir/5-دلیل-برای-ایجاد-یک-صفحه-فیس-بوک-برای-تج/feed/ 0

5 راه برای شناسایی ترافیک ربات به وب سایت شما

هدف نهایی از انجام تجارت آنلاین، دستیابی به کاربران بیشتر است. ایجاد حداکثر دید برای وب سایت شما هدف اصلی هر کسب و کاری است. ترافیک اینترنت به ارتباط کسب و کار، محصول یا خدمات شما با مخاطبانی که از نظر جغرافیایی در سراسر جهان پراکنده هستند کمک می کند. همچنین با ایجاد فرصت‌های تجاری …

5 راه برای شناسایی ترافیک ربات به وب سایت شما https://hillbilly.ir/5-راه-برای-شناسایی-ترافیک-ربات-به-وب-سای/ https://hillbilly.ir/5-راه-برای-شناسایی-ترافیک-ربات-به-وب-سای/#respond مشاور سئو و طراحی سایت Sat, 22 Jan 2022 12:17:43 0000 طراحی و سئو وب سایت https://hillbilly.icoo.ir/?p=21520 هدف نهایی از انجام تجارت آنلاین، دستیابی به کاربران بیشتر است. ایجاد حداکثر دید برای وب سایت شما هدف اصلی هر کسب و کاری است. ترافیک اینترنت به ارتباط کسب و کار، محصول یا خدمات شما با مخاطبانی که از نظر جغرافیایی در سراسر جهان پراکنده هستند کمک می کند. همچنین با ایجاد فرصت‌های تجاری …

هدف نهایی از انجام تجارت آنلاین، دستیابی به کاربران بیشتر است. ایجاد حداکثر دید برای وب سایت شما هدف اصلی هر کسب و کاری است. ترافیک اینترنت به ارتباط کسب و کار، محصول یا خدمات شما با مخاطبانی که از نظر جغرافیایی در سراسر جهان پراکنده هستند کمک می کند. همچنین با ایجاد فرصت‌های تجاری بیشتر و ایجاد اعتماد به تبلیغ‌کنندگان برای بهبود استراتژی‌هایشان، به جذب کاربران بیشتر کمک می‌کند.

هر صحنه اما جنبه تاریک خود را دارد. همانطور که تجارت آنلاین شما رشد می کند، این احتمال اجتناب ناپذیر وجود دارد که نیمی از ترافیک اینترنت شما از ربات ها باشد. ترافیک ربات، به عبارت ساده، ترافیک غیر انسانی است که توسط عنکبوت ها و روبات ها به وب سایت شما می رسد. این ترافیک بازاریابان را فریب می دهد و فکر می کنند که کاربران قانونی وب دارند که به سایت آنها دسترسی دارند اما در واقع هرزنامه است که معمولاً ترافیک با کیفیت پایینی است که داده های جمع آوری شده شما را دستکاری می کند.

بنابراین چگونه مردم از وجود ربات‌هایی که باعث ترافیک سایت شما می‌شوند مطلع می‌شوند؟ به عبارت دیگر، چگونه می توانید مطمئن شوید که بازدیدکنندگان وب سایت شما انسان هستند و ربات نیستند؟

برندها می توانند ترافیک ربات را با نظارت، ردیابی و تجزیه و تحلیل معیارهای سایت زیر شناسایی کنند:

روند ترافیک

ترافیک اینترنت معمولاً در طی یک دوره زمانی به تدریج افزایش می یابد. این رشد به فعالیت های شما مانند بازاریابی ارگانیک، بازاریابی دستمزد، کیفیت کبد و غیره بستگی دارد. بنابراین اگر در یک روز یا یک هفته شاهد افزایش ناگهانی ترافیک شدید، باید زنگی را برای آن به صدا درآورید که می تواند ترافیک بدون سرنشین باشد. چنین ترافیکی گرافیک معمولی را مخدوش می کند و بازاریابان را به این باور می رساند که در واقع ترافیک زیادی را به وب سایت خود وارد می کنند.

نرخ پرش

یک سایت پر از ربات ها نرخ تبدیل بالاتری را نشان می دهد. نرخ های خروج زیر 50% و بین 20-25% بسته به ماهیت کسب و کار شما قابل قبول و سالم در نظر گرفته می شوند. با توجه به همین نکته، موقعیت‌هایی وجود دارد که نرخ پرش به پایین‌ترین حد غیرقابل اجرا، مانند 10 درصد، یا به بالاترین غیرقابل اجرا مانند 95 درصد افزایش می‌یابد که ممکن است نشان دهنده مشکوک بودن فعالیت ربات در وب‌سایت شما باشد.

منابع ترافیک

ترافیک از سه نوع اول کانال یا منبع – ارگانیک، مستقیم و ارجاع می آید. در طول یک حمله ربات، ورودی ترافیک از یک منبع مستقیم می آید. ترافیک سالم و تحت هدایت انسان اغلب از اخبار و منابع طبیعی مانند رسانه های اجتماعی و موتورهای جستجو می آید، جایی که شما تلاش خود را افزایش می دهید.

بازدید به صفحه

اینها ساده و آسان برای شناسایی هستند. در صورت مشاهده چندین بازدید از یک IP در مدت زمان کوتاه می توانید مطمئن باشید که ربات ها به وب سایت شما حمله کرده اند. این ربات ها اغلب سایت شما را در فواصل زمانی منظم پر می کنند، که چرخش های غیر طبیعی را در نمودار ترافیک معمولی شما نشان می دهد.

موقعیت جغرافیایی غیرمنتظره

حتی اگر تعداد بازدیدکنندگانی که به سایت شما می آیند از نظر جغرافیایی پراکنده باشد، همچنان می توانید ربات ها را به دقت شناسایی کنید اگر مخاطبان هدف شما به جایی که هستید نزدیک نباشند. اگر مشتریان منظمی دارید که از موقعیت «x» از سایت شما بازدید می کنند و ناگهان موجی از مشتریان از موقعیت «y» به وجود می آید، این می تواند نشانه ای از ترافیک ربات باشد.

ابزارهای زیادی در اینترنت برای شناسایی و فیلتر کردن این گونه ربات ها و جلوگیری از بازگشت آنها به سایت شما وجود دارد. جستجوهای روزانه یا هفتگی سایت شما برای نظارت و مسدود کردن ترافیک ربات خوب است.

https://hillbilly.ir/5-راه-برای-شناسایی-ترافیک-ربات-به-وب-سای/feed/ 0

کبد چرب چیست و چه عوارضی دارد

به نقل از مجله خبری و تفریحی بی نه (bneh.ir) :

به جمع شدن چربی در کبد اصطلاحا کبد چرب می گویند. در حالت طبیعی چربی در کبد وجود دارد، اما اگر این میزان از چربی بیش از 5 یا 10 درصد وزن کل کبد شود، فرد مستعد ابتلا به بیماری کبد چـرب می شود. کبد چرب یک بیماری درمان پذیر است ولی بعضی اوقات می …

منبع: مجله بی نه
کبد چرب چیست و چه عوارضی دارد

کبد چرب چیست و چه عوارضی دارد https://bneh.ir/798/کبد-چرب-چیست-و-چه-عوارضی-دارد/ https://bneh.ir/798/کبد-چرب-چیست-و-چه-عوارضی-دارد/#respond مجله خبری ای bneh.ir Tue, 05 Apr 2022 07:30:18 0000 پزشکی و سلامت https://bneh.ir/?p=798

به نقل از مجله خبری و تفریحی بی نه (bneh.ir) :

به جمع شدن چربی در کبد اصطلاحا کبد چرب می گویند. در حالت طبیعی چربی در کبد وجود دارد، اما اگر این میزان از چربی بیش از 5 یا 10 درصد وزن کل کبد شود، فرد مستعد ابتلا به بیماری کبد چـرب می شود. کبد چرب یک بیماری درمان پذیر است ولی بعضی اوقات می …

منبع: مجله بی نه
کبد چرب چیست و چه عوارضی دارد

https://bneh.ir/798/کبد-چرب-چیست-و-چه-عوارضی-دارد/feed/ 0

منبع :مجله اینترنتی ایرانی بی نه

آیا می خواهید فرآیند بازاریابی خود را ساده کنید؟ از این بهترین نرم افزارهای اتوماسیون بازاریابی استفاده کنید!

اتوماسیون بازاریابی یکی از فرآیندهای عالی است که به کسب و کارها کمک می کند نه تنها وظایف بازاریابی تکراری خود را خودکار کنند، بلکه می توانند به ردیابی و سنجش عملکرد کمپین ها نیز کمک کنند. با استفاده از این ابزار، می توانید با کاهش اقدامات دستی، بهره وری و بهره وری را نیز …

آیا می خواهید فرآیند بازاریابی خود را ساده کنید؟ از این بهترین نرم افزارهای اتوماسیون بازاریابی استفاده کنید! https://hillbilly.ir/آیا-می-خواهید-فرآیند-بازاریابی-خود-را-س/ مشاور سئو و طراحی سایت Fri, 28 Jan 2022 04:56:21 0000 طراحی و سئو وب سایت https://hillbilly.ir/?p=21930 اتوماسیون بازاریابی یکی از فرآیندهای عالی است که به کسب و کارها کمک می کند نه تنها وظایف بازاریابی تکراری خود را خودکار کنند، بلکه می توانند به ردیابی و سنجش عملکرد کمپین ها نیز کمک کنند. با استفاده از این ابزار، می توانید با کاهش اقدامات دستی، بهره وری و بهره وری را نیز …

اتوماسیون بازاریابی یکی از فرآیندهای عالی است که به کسب و کارها کمک می کند نه تنها وظایف بازاریابی تکراری خود را خودکار کنند، بلکه می توانند به ردیابی و سنجش عملکرد کمپین ها نیز کمک کنند. با استفاده از این ابزار، می توانید با کاهش اقدامات دستی، بهره وری و بهره وری را نیز افزایش دهید. اگر در مورد اتوماسیون بازاریابی صحبت می کنیم، در درجه اول به دسته ای از نرم افزارها اشاره می کنیم که به خودکارسازی، اندازه گیری و ساده سازی وظایف و گردش کار بازاریابی به شیوه ای کارآمد کمک می کنند. چه صاحب یک MNC بزرگ باشید و چه به تازگی یک سرمایه گذاری جدید را شروع کرده اید، اتوماسیون بازاریابی برای شما ضروری است. به همین دلیل باید از این نرم افزار استفاده کنید: –

سرنخ های با کیفیت بالا ایجاد کنید

در رشد هر کسب و کاری، یکی از مهم ترین مراحل، تولید سرنخ است. با استفاده از راه حل های اتوماسیون بازاریابی قوی، می توانید سرنخ هایی با کیفیت بالا ایجاد کنید. این به شما تصویر دقیق و غنی تری از رفتار مشتری بالقوه می دهد. علاوه بر این، می‌توانید کمپین‌های بازاریابی گسترده‌تری مانند ایمیل‌های سفارشی، پیام‌های بازاریابی مبتنی بر محرک، پیام‌های توییتر/فیسبوک و غیره را هدایت کنید.

با داده های بهتر تصمیمات آگاهانه بگیرید

تعداد کمی از کسب و کارها می دانند که چگونه داده های بزرگ را جمع آوری یا استفاده کنند. اتوماسیون بازاریابی به شما یک پلتفرم نهایی برای تجزیه و تحلیل و سیستم‌های داشبورد، جمع‌آوری/ذخیره داده‌ها و گزارش‌دهی حلقه بسته می‌دهد. چنین پلتفرم هایی همچنین راه حل های قوی هستند که نه تنها به اندازه گیری کمپین ها کمک می کنند، بلکه به تعیین رفتار مصرف کننده با بودجه محدود نیز کمک می کنند.

درآمد شرکت خود را افزایش دهید

سرمایه گذاری در پلت فرم اتوماسیون بازاریابی می تواند به شما در توجیه سرمایه گذاری اولیه در صورت استفاده صحیح از آن کمک کند. این به شما کمک می کند تا فرصت های فروش را از سرنخ های با کیفیت بالا افزایش دهید. با فرآیند اتوماسیون، بازده خوبی از سرمایه گذاری خود دریافت خواهید کرد.

فرآیندهای فروش و بازاریابی خود را ساده کنید

با بهترین راه حل ها، می توانید فرآیند فروش و بازاریابی خود را ساده کنید. در فروش و بازاریابی، ارتباطات کلیدی است که کل فرآیند را روان‌تر می‌کند. از طریق اتوماسیون، واجد شرایط بودن و پرورش سرب آسان شده است.

ایجاد گزارش های تفصیلی

این نرم افزار همچنین به نظارت و ردیابی تمامی کانال ها به روشی آسان کمک می کند. پس از دریافت داده ها، می توانید گزارش های روشنگری برای ذخیره آنها ایجاد کنید. این گزارش به شما کمک می کند تا نمودارها و آمار کمپین های مختلف را تجزیه و تحلیل کنید و مشخص کنید کدام کمپین عملکرد خوبی دارد.

صرفه جویی در زمان

اگر برای خودکارسازی کارهای بازاریابی منظم خود با مشکل مواجه هستید، استفاده از نرم افزار اتوماسیون بازاریابی بهترین تصمیم برای شماست. این نه تنها به شما کمک می کند تا وظایف بازاریابی خود را خودکار کنید، بلکه در زمان نیز صرفه جویی کنید. از این رو، می توانید تمرکز بیشتری روی سایر استراتژی های بازاریابی داشته باشید. علاوه بر این، می‌توانید کمپین‌هایی را برای ارسال ایمیل‌های سفارشی‌شده برنامه‌ریزی شده برای مشتریان، خودکار کردن پیام‌ها برای کانال‌های مختلف رسانه‌های اجتماعی، و تنظیم پاسخ‌دهندگان خودکار برای پیگیری‌های روزانه ایجاد کنید.

به مشتری تجربه عالی بدهید

ویژگی اصلی اتوماسیون بازاریابی این است که با استفاده از این نرم افزار می توانید تجربه ای عالی به مشتریان خود بدهید. وقتی صحبت از این فناوری به میان می‌آید، به ارسال ایمیل‌های رفتاری بدون هیچ زحمتی کمک می‌کند. چه بخواهید محصولات خاصی را مرور کنید، ایمیل های ثبت نام کنید یا موارد موجود در سبد را رها کنید، این راه حل می تواند کمک کننده باشد.

به عبارت دیگر می توان گفت که اتوماسیون بازاریابی ابزار قدرتمندی است که به کارآفرینان کمک می کند تا کسب و کار خود را توسعه دهند. اما تنها چیزی که نیاز دارید این است که پلتفرم مناسب را پیدا کنید.

6 نرم افزار برتر اتوماسیون بازاریابی که هر صاحب کسب و کاری باید از آنها استفاده کند

در اینجا، فهرست گسترده‌ای از بهترین ابزارهای اتوماسیون بازاریابی موجود را برای شما آورده‌ایم که می‌توانید بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

Hotspot – بهترین نرم افزار اتوماسیون بازاریابی تا کنون

در دنیای بازاریابی یکی از نام های شناخته شده Hotspot است. با استفاده از این نرم افزار بازاریابی ورودی، می توانید به راحتی تعداد زیادی کار را در یک مقیاس خودکار کنید. این همچنین به سفارشی‌سازی گردش‌های کاری بسیار هدفمند و پیچیده با یک ویرایشگر بصری کمک می‌کند. همچنین مدیریت کمپین های پیچیده یا پیام های بعدی به روشی ساده با استفاده از چندین نقطه تماس در کل سفر مشتری مفید است. اگر می خواهید ایمیل های خود را با استفاده از کمپین های قطره ای خودکار کنید، این بهترین نرم افزار برای شماست. اگر در مورد هزینه ماهانه صحبت کنیم، آن را اسمی خواهید یافت.

کمپین فعال – نرم افزار نهایی برای مشاغل کوچک

بسیاری از مشاغل ترجیح می دهند از Active Campaign برای اتوماسیون بازاریابی استفاده کنند. به عنوان بهترین سازنده اتوماسیون بصری، دارای قابلیت کشیدن و رها کردن در بازار در تاریخ امروز است. بهترین بخش این است که هر کسی می تواند به راحتی از آن استفاده کند. مهم نیست، سطح مهارت شما هر چه که باشد – به راحتی می توانید اتوماسیون بازاریابی ساده و همچنین پیچیده را راه اندازی کنید. این نرم افزار همه چیز از ردیابی رویداد گرفته تا ردیابی سایت و اهداف اتوماسیون تا اقدامات تقسیم شده را دارد. با رسیدن به اشتراک آن، با ادغام تجارت الکترونیک، امتیازدهی سرنخ و بازاریابی ایمیلی همراه است.

GetResponse – با بهترین ویژگی ها مجهز شوید

اگر به دنبال مقرون به صرفه ترین و قدرتمندترین راه حل های اتوماسیون بازاریابی هستید، استفاده از GetResponse بهترین پاسخ خواهد بود. این نرم افزار برای سازمان های بزرگ و مشاغل کوچک ایده آل است. این بهترین بستر برای خودکارسازی فرآیندهای بازاریابی است. با استفاده از این ابزار، می توانید از مزایای زیادی مانند جذب ترافیک وب سایت، بازیابی چرخ دستی های رها شده و افزایش فروش برخوردار شوید. علاوه بر این، می‌توانید به راحتی با اعمال فیلترها، اقدامات و شرایط، یک سفر خودکار مشتری را راه‌اندازی کنید.

OptinMonster – ایده آل برای ایجاد لیدهای صفحه فرود

اگر در مورد نرم افزار OptinMonster صحبت کنیم، در مقایسه با سایر سیستم عامل ها کاملاً متفاوت است. این یک ابزار سفارشی نهایی و تولید سرنخ است که به شما امکان می دهد فروش را افزایش دهید، رها شدن سبد خرید را به حداقل برسانید و لیست ایمیل خود را رشد دهید. با استفاده از این پلتفرم می توانید به راحتی کمپین های وب سایت، پاپ آپ ها و صفحات فرود با تبدیل بالا را طراحی کنید. پس از ثبت نام، 14 روز بدون خطر دریافت خواهید کرد. با این حال، اگر به طور کامل راضی نیستید، می توانید بدون هیچ گونه سوالی 100٪ بازپرداخت دریافت کنید.

Salesforce Pardot – ایده آل برای بازاریابی B2B

امروزه یکی از شناخته شده ترین و معتبرترین راه حل های CRM، Salesforce است. جای تعجب نیست که این نرم افزار رتبه اول را در لیست کسب می کند. این به ویژه برای سازمان های B2B طراحی شده است. برخی از ویژگی های کلیدی عبارتند از ادغام فروش، بازاریابی ایمیلی، تولید هوشمند سرنخ و مدیریت روان. از قدرت هوش مصنوعی برای طراحی بهترین استراتژی فروش و بهبود تلاش های بازاریابی استفاده می کند. با گزارش روشنگر آن، می توانید به راحتی تعیین کنید که کدام کمپین ها کار می کنند و چه چیزی باید بهبود یابد. همچنین، یک برنامه قیمت گذاری مقرون به صرفه برای انتخاب ارائه می دهد.

ConvertKit – نرم افزار پیشرفته برای تازه کارها

برای کسانی که برای اولین بار از نرم افزار اتوماسیون بازاریابی استفاده می کنند، سرمایه گذاری در ConvertKit بهترین گزینه خواهد بود. با این حال، به عنوان بهترین نرم افزار ایمیل مارکتینگ در نظر گرفته می شود. اما ویژگی های پیشرفته تری دارد. چه در حال فروش SaaS باشید، چه در حال اجرای یک تجارت الکترونیکی یا یک سایت محتوا، با استفاده از این ابزار می توانید به موفقیت دست پیدا کنید. این یک طرح رایگان برای همیشه به حداکثر 500 مشترک ارائه می دهد. اما هیچ قیف اتوماسیون بصری وجود ندارد.

به طور خلاصه، یافتن ابزار اتوماسیون بازاریابی مناسب برای مشاغل، یک کار بسیار دلهره آور است. اکثراً هیچ پلتفرمی وجود ندارد که برای راه حل همه مناسب باشد. بنابراین، شما باید ابزار را با توجه به نیازهای خاص خود انتخاب کنید. بنابراین، به چه چیزی فکر می کنید؟ فقط امروز پلتفرم مناسب را انتخاب کنید و فرآیندهای بازاریابی خود را به طور چشمگیری بهبود بخشید.

از فیس بوک برای افزایش سرمایه خود در پایان سال استفاده کنید

از فیس بوک برای افزایش سرمایه خود در پایان سال استفاده کنید

بیایید نگاهی بیندازیم که واقعاً چه چیزی باعث می‌شود که بخشش به رسانه‌های اجتماعی کارساز باشد و چگونه می‌توانید از آنها به نفع خود استفاده کنید. بررسی تصویر اجتماعی افرادی که فعالانه در رسانه های اجتماعی شرکت می کنند، مفهوم رسانه های اجتماعی را دوباره خلق کرده اند. اکنون می توانید زندگی و شخصیت خود …

از فیس بوک برای افزایش سرمایه خود در پایان سال استفاده کنید https://hillbilly.ir/از-فیس-بوک-برای-افزایش-سرمایه-خود-در-پای/ https://hillbilly.ir/از-فیس-بوک-برای-افزایش-سرمایه-خود-در-پای/#respond مشاور سئو و طراحی سایت Fri, 31 Dec 2021 04:18:26 0000 طراحی و سئو وب سایت https://mail.hillbilly.ir/?p=20421

از فیس بوک برای افزایش سرمایه خود در پایان سال استفاده کنید

بیایید نگاهی بیندازیم که واقعاً چه چیزی باعث می‌شود که بخشش به رسانه‌های اجتماعی کارساز باشد و چگونه می‌توانید از آنها به نفع خود استفاده کنید. بررسی تصویر اجتماعی افرادی که فعالانه در رسانه های اجتماعی شرکت می کنند، مفهوم رسانه های اجتماعی را دوباره خلق کرده اند. اکنون می توانید زندگی و شخصیت خود …

از فیس بوک برای افزایش سرمایه خود در پایان سال استفاده کنید

بیایید نگاهی بیندازیم که واقعاً چه چیزی باعث می‌شود که بخشش به رسانه‌های اجتماعی کارساز باشد و چگونه می‌توانید از آنها به نفع خود استفاده کنید.

بررسی تصویر اجتماعی

افرادی که فعالانه در رسانه های اجتماعی شرکت می کنند، مفهوم رسانه های اجتماعی را دوباره خلق کرده اند. اکنون می توانید زندگی و شخصیت خود را در فیس بوک دوباره بسازید. حمایت از یک هدف یکی از کارهای شایسته است و مردم در شبکه های اجتماعی می خواهند دیگران آنها را در امور خیریه ببینند. به‌ویژه استفاده از فیس‌بوک برای میزبانی/تبلیغ جمع‌آوری کمک مالی خود خوب و محبوب است.

اگر مخاطبان خود را در رسانه های اجتماعی جذب کنید، تبلیغات شما با سرعت کمتری ترجمه می شود و در سراسر اینترنت پخش می شود. افرادی که می خواهند بخشی از داستان شما باشند، مایلند در حال تبلیغ شما دیده شوند. و او می خواهد خانواده و دوستانش بدانند.

مثال زدن

یکی از دلایلی که فیس بوک بهترین پلتفرم برای شروع کمپین شماست، مشارکت فعال آنها در جمع آوری کمک های مالی و حمایت از اهداف مختلف است. فیس بوک مسئول هموار کردن راه برای جمع آوری کمک های اجتماعی است. آنها همچنین جذب سرمایه خود را ترویج و میزبانی می کنند تا آن را به مطلوب ترین محیط برای جمع آوری کمک های مالی تبدیل کنند.

یک مطالعه اخیر توسط Artez Interactive نشان داد که کمپین با همکلاسی‌های خود که به شدت به تعاملات افراد متکی است، می‌تواند حمایت مالی زیادی از خود فیس‌بوک ایجاد کند.

بهتر است مزایای بازاریابی که فیس بوک می تواند ارائه دهد را درک کنید. این ارزشمند است و در عین حال تأثیر دارد. تحقیق در مورد اینکه چگونه سازمان های دیگر از فضای اجتماعی استفاده کرده اند تا بیشترین بهره را از آن ببرند.

افزایش استقبال از تراکنش های آنلاین

با معاملات آنلاین امنی که به صورت آنلاین ارائه می شود، مردم ارائه آنلاین را راحت و جذاب می دانند. نه تنها دسترسی آسان را فراهم می کند، بلکه مدارک کمتری برای امور خیریه وجود دارد. با رشد بازاریابی آنلاین، افراد غیر انتفاعی شانس بیشتری پیدا می کنند. از فروش تا جمع آوری هدیه، همه چیز را می توان به صورت آنلاین کنترل کرد.

نحوه استفاده از فیس بوک برای غیر انتفاعی:

·تبلیغات

با درک قدرت بازاریابی همتا به همتا، بسیاری از شرکت‌های غیرانتفاعی می‌دانند که چرا فیس‌بوک یک پلتفرم عالی برای این نوع تبلیغات است. سعی کنید با صرف کمی پول برای تبلیغ پست های خود از تبلیغات فیس بوک استفاده کنید.

·جستجوی مخاطب

شما می توانید یک لیست مخاطبان شخصی در فیس بوک برای کمپین خود ایجاد کنید. بنابراین، سعی کنید از شر لیست ایمیل حامیان فعلی خود خلاص شوید و آن را برگردانید و همه را از آن لیست حذف کنید. کاری که شما همچنین می توانید انجام دهید این است که لیست پستی خود را آپلود کنید و از همان مخاطبان فیس بوک برای ایجاد همان مخاطبان استفاده کنید.

·بهینه سازی برای ابزارهای دیگر

با یک رابط کاربری خوب طراحی شده برای دستگاه های تلفن همراه و افرادی که چندین بار در روز از طریق تلفن های خود به فیس بوک دسترسی دارند، به داخل آن نیاز دارید.

·مقالات آنلاین

تا جایی که می توانید در فیس بوک پست کنید تا دید خود را افزایش دهید. زمان بندی مهم است زیرا محتوای بسیار دیگری وجود دارد که باید برای آن رقابت کنید. برای افزایش دسترسی خود، سعی کنید نسخه تماس برای اقدام ایجاد کنید.

https://hillbilly.ir/از-فیس-بوک-برای-افزایش-سرمایه-خود-در-پای/feed/ 0

ثبت نام برای مسابقات بسکتبال آنلاین قابل اعتماد و مقرون به صرفه را پیشنهاد دهید

ثبت نام برای مسابقات بسکتبال آنلاین قابل اعتماد و مقرون به صرفه را پیشنهاد دهید

بسکتبال یکی از محبوب ترین ورزش ها در ایالات متحده است و بسیار محبوب است، به خصوص در بین دانش آموزان دبیرستانی و کالج. سازمان های مختلف نیز میزبان و حمایت از مسابقات بسکتبال مختلف برای جمع آوری کمک های مالی برای یک هدف خاص و یا برای اهداف تفریحی. اما در برگزاری چنین مسابقاتی، …

ثبت نام برای مسابقات بسکتبال آنلاین قابل اعتماد و مقرون به صرفه را پیشنهاد دهید https://hillbilly.ir/ثبت-نام-برای-مسابقات-بسکتبال-آنلاین-قا/ https://hillbilly.ir/ثبت-نام-برای-مسابقات-بسکتبال-آنلاین-قا/#respond مشاور سئو و طراحی سایت Sun, 26 Dec 2021 23:49:12 0000 طراحی و سئو وب سایت https://mail.hillbilly.ir/?p=20210

ثبت نام برای مسابقات بسکتبال آنلاین قابل اعتماد و مقرون به صرفه را پیشنهاد دهید

بسکتبال یکی از محبوب ترین ورزش ها در ایالات متحده است و بسیار محبوب است، به خصوص در بین دانش آموزان دبیرستانی و کالج. سازمان های مختلف نیز میزبان و حمایت از مسابقات بسکتبال مختلف برای جمع آوری کمک های مالی برای یک هدف خاص و یا برای اهداف تفریحی. اما در برگزاری چنین مسابقاتی، …

ثبت نام برای مسابقات بسکتبال آنلاین قابل اعتماد و مقرون به صرفه را پیشنهاد دهید

بسکتبال یکی از محبوب ترین ورزش ها در ایالات متحده است و بسیار محبوب است، به خصوص در بین دانش آموزان دبیرستانی و کالج. سازمان های مختلف نیز میزبان و حمایت از مسابقات بسکتبال مختلف برای جمع آوری کمک های مالی برای یک هدف خاص و یا برای اهداف تفریحی. اما در برگزاری چنین مسابقاتی، ثبت نام بازیکنان و تماشاگران به کاری خسته کننده تبدیل می شود. بنابراین، بسیاری از سازمان ها راه حل های ثبت نام آنلاین را برای ارائه یک فرآیند ثبت نام بدون دردسر برای همه علاقه مندان به رویداد اتخاذ می کنند.

ایجاد فوری فرم ثبت نام

شما می توانید به راحتی فرم های ثبت نام را بدون نگرانی بابت خرید اوراق یا چاپ آنها تهیه کنید. اینترنت فرآیند ثبت نام را در عرض چند ثانیه ساده کرده است.

اشکال سفارشی ایجاد کنید

شما می توانید فرم ثبت نام آنلاین خود را در هر زمانی از شبانه روز ایجاد کنید. برای جمع آوری اطلاعات دقیق از شرکت کنندگان، هر تعداد سوال بپرسید. حتی می توانید یک عکس از سازمان خود، یک عکس از لیگ بسکتبال از قبل ساخته شده و همچنین یک بارکد برای جلب توجه مخاطبان اضافه کنید.

راه حل مدیریت پرداخت سازگار با PCI

شما می توانید از طریق روش های پرداخت آنلاین، سهولت پرداخت هزینه ثبت نام یا کمک مالی را به مخاطبان خود ارائه دهید. اکثر مردم دوست دارند از کارت اعتباری برای پرداخت صورتحساب خود استفاده کنند. با دنبال کردن یک راه حل پرداخت آنلاین، می توانید به افراد اجازه دهید تا با کارت اعتباری تجارت کنند. علاوه بر این، این راه حل آنلاین به اپراتورها اجازه می دهد تا پرداخت های ارسال شده از طریق پی پال، چک و سایر پورتال های مشابه (Authorize.net، CyberSource و غیره) را بپذیرند.

تمام اطلاعات را از One Database مدیریت کنید

با استفاده از راه حل ثبت نام آنلاین مسابقات بسکتبال، می توانید به راحتی تمامی اطلاعات مربوط به ثبت نام، پرداخت ها، حساب ها و فاکتورها را از یک پلتفرم مدیریت کنید. به کمک اینترنت می توانید از محل کار یا منزل خود به تمامی اطلاعات مربوط به بازیکنان و مخاطبان دسترسی داشته باشید.

اعضای خود را به خوبی مدیریت کنید

شما می توانید به طور موثر تمام اعضای سازمان خود را از طریق راه حل داخلی مدیریت اعضا مدیریت کنید. این ابزار به شما امکان می دهد بدون خروج از پلت فرم به راحتی هزینه های تمدید عضویت و کمک های مالی را جمع آوری کنید. حتی می‌توانید برای تشویق اعضا به شرکت در لیگ بعدی بسکتبال، مزایا و تخفیف‌های ویژه ارائه دهید.

یک ابزار قدرتمند ایمیل

نرم افزار ثبت نام آنلاین معتبر همچنین به شما امکان می دهد از ابزار قدرتمند ایمیل برای ارسال دعوت نامه ها، پاسخ های پاسخ، یادآوری ها و اعلان ها به ثبت نام کنندگان رویدادهای خاص استفاده کنید. شما این امکان را خواهید داشت که ایمیل های گروهی را به گروه های مختلف ارسال کنید. ابزارهای تحویل ایمیل به شما این امکان را می دهد که اطلاعات خود را به یکباره و با سرعت بیشتری برای همه ارسال کنید.

ابزارهای تجاری

ابزارهای قدرتمند بازاریابی و رسانه های اجتماعی به شما کمک می کند تا جزئیات ثبت نام مسابقات بسکتبال را در فیس بوک، توییتر و سایر سایت های رسانه اجتماعی محبوب نمایش دهید و تبلیغ کنید.

یک گزارش ایجاد کنید

ابزارهای گزارش‌دهی آنلاین به شما امکان می‌دهند گزارش‌هایی ایجاد کنید که می‌توانید آن‌ها را همانطور که می‌خواهید برای محاسبه سود، وضعیت دسترسی مخاطبان و موارد دیگر مشاهده کنید. همچنین می‌توانید گزارش‌های مفصل را در قالب‌های مختلف (ورد، پی‌دی‌اف، اکسل و بسیاری موارد دیگر) چاپ یا دانلود کنید تا با دیگران به اشتراک بگذارید.

https://hillbilly.ir/ثبت-نام-برای-مسابقات-بسکتبال-آنلاین-قا/feed/ 0

شبکه های اجتماعی اینترنتی: از آنها به درستی استفاده کنید و کسب و کار شما منفجر می شود

شبکه های اجتماعی اینترنتی: از آنها به درستی استفاده کنید و کسب و کار شما منفجر می شود

هنگام استفاده از یک شبکه اجتماعی آنلاین، آخرین عملکرد شما یا شرکت شما یا پیوندی به وبلاگتان، تنها چیزی است که برای توقف پست نیاز دارید. بیایید مردم، شاید مادر شما می خواهد بفهمد که شما چقدر مهم هستید، نه افراد این شبکه های اجتماعی. در جامعه آنلاین … همیشه به این فکر کنید که …

شبکه های اجتماعی اینترنتی: از آنها به درستی استفاده کنید و کسب و کار شما منفجر می شود https://hillbilly.ir/شبکه-های-اجتماعی-اینترنتی-از-آنها-به-در/ https://hillbilly.ir/شبکه-های-اجتماعی-اینترنتی-از-آنها-به-در/#respond مشاور سئو و طراحی سایت Sun, 19 Dec 2021 06:25:41 0000 طراحی و سئو وب سایت https://hillbilly.ir/?p=19816

شبکه های اجتماعی اینترنتی: از آنها به درستی استفاده کنید و کسب و کار شما منفجر می شود

هنگام استفاده از یک شبکه اجتماعی آنلاین، آخرین عملکرد شما یا شرکت شما یا پیوندی به وبلاگتان، تنها چیزی است که برای توقف پست نیاز دارید. بیایید مردم، شاید مادر شما می خواهد بفهمد که شما چقدر مهم هستید، نه افراد این شبکه های اجتماعی. در جامعه آنلاین … همیشه به این فکر کنید که …

شبکه های اجتماعی اینترنتی: از آنها به درستی استفاده کنید و کسب و کار شما منفجر می شود

هنگام استفاده از یک شبکه اجتماعی آنلاین، آخرین عملکرد شما یا شرکت شما یا پیوندی به وبلاگتان، تنها چیزی است که برای توقف پست نیاز دارید. بیایید مردم، شاید مادر شما می خواهد بفهمد که شما چقدر مهم هستید، نه افراد این شبکه های اجتماعی.

در جامعه آنلاین …

همیشه به این فکر کنید که چگونه می توانید هنگام نوشتن ارزش بیافزایید. به خصوص هنگامی که از آن به عنوان یک پلت فرم تولید سرنخ شبکه استفاده می شود. گنجاندن مطالب یا عبارات طنز و طنز از دیگران در ابتدا به ایجاد اعتماد کمک می کند. اولین ارزش ایجاد نگرانی شما هنگام فروش در شبکه های اجتماعی آنلاین است.

در مورد آن فکر کنید. مطمئناً اکنون همیشه در مورد خودتان رودررو صحبت نمی کنید؟ ما باید مکان هایی مانند فیس بوک و توییتر را به عنوان یک مهمانی شام مجازی بزرگ با اتاقی پر از دوستان شما دور میز در نظر بگیریم.

به خاطر سپردن اینترنت یک دنیای آنلاین است و به دست آوردن مشتریان می تواند کاری دلهره آور باشد، شما همیشه باید مردم را آنطور که می خواهید بیاورید، حتی در یک دایره مجازی که یک شبکه اجتماعی آنلاین است.

اگر به درستی از شبکه‌های اجتماعی استفاده شود، می‌تواند یک فعالیت پویا و سرگرم‌کننده باشد، اما به یاد داشته باشید که وقتی چیزی ارزشمند و سازنده به ذهنتان می‌رسد، با دقت گوش کنید و مشارکت کنید.

وقتی می بینم یک غازیلیون مردمی را دنبال می کنند که هیچ ربطی به هیچ چیز ندارند، فقط مرا می کشد. اگر کیفیت و ارزش را ارائه دهید، مردم مجبور خواهند شد شما را دنبال کنند و به شما گوش دهند … شما به 50000 فالوور نیاز ندارید. هنگام استفاده از شبکه های اجتماعی برای فروش در اینترنت، شعار بازاریابی را به خاطر بسپارید … “در مورد کیفیت بر کمیت.

فقط با خوبی ها ارتباط برقرار کنید، بدی ها ناپدید می شوند. اگر پاسخ دهید و درست را دنبال کنید، افراد مناسب شما را دنبال خواهند کرد. اگر از یک شبکه اجتماعی آنلاین برای فروش استفاده می کنید، دو یا سه پست به علاوه ارزش در هفته، این ترفند را بیش از 10 کسل کننده و احمقانه خواهد کرد.

“Jack of all Trades، Master of None” نباشید

اگر برای جدیدترین شبکه های اجتماعی یا ابزارهای اجتماعی ثبت نام کنید، در برقراری ارتباط با مردم مشکل خواهید داشت. انتخاب شریکی که واقعاً با سبک شما و کاری که می‌خواهید انجام دهید مناسب باشد برای شما مناسب است.

ارسال خط خود در رودخانه های زیاد می تواند در رسانه های اجتماعی آنلاین مرگبار باشد. ایجاد یک شبکه با چند مکان هدفمند به شما کمک زیادی می کند. به یاد داشته باشید که شما تنها بازار هستید و نه محصولتان.

“به بچه ها نگاه نکن”

درخواست مداوم از مردم برای توییت کردن یا نظر دادن در مورد این یا لذت بردن از این ویدیو به نظر می رسد در بیشتر موارد فقط رفتار جوانی است. در واقع، ممکن است به نظر برسد که به مردم می گویید چه کاری انجام دهند و بیشتر آن را دوست نداشته باشند. اگر ویدیو یا پیام شما به خوبی مورد استقبال قرار گیرد، اکثر مردم در مورد آن نظر می دهند یا حداقل در مورد آن به دیگران می گویند.

درخواست مرتب نظر یک چیز را تضمین می کند … نظرات منفی یا بدون هیچ پستی هنگام اظهار نظر در شبکه های اجتماعی آنلاین.

“برنده شدن در ارتفاعات هر بار که می روی”

ممکن است در مورد پاسخ دادن یا عدم پاسخگویی به همه نظرات منفی در مورد شما، صرف نظر از منبع، سردرگم شوید. دفاع شما بر سر راه پیروان تحصیل کرده شما قرار خواهد گرفت. به یاد داشته باشید که شما ابتدا با دادن ارزش و محتوا، پایه و اساس بازاریابی را پایه گذاری کرده اید.

ظاهر ضعیف و تدافعی آنگونه نیست که شما می خواهید در یک شبکه اجتماعی آنلاین دیده شوید، به خصوص اگر از آن به عنوان یک پلتفرم بازاریابی استفاده کنید. نتیجه در پایان این است که همیشه هنگام ارسال پست در جوامع اجتماعی آنلاین “جایگاه بالایی را بگیرید”.

در شبکه اجتماعی آنلاین “قاعده طلایی پادشاه است”

تکنولوژی هر روز تغییر می کند. به نظر می رسد وقتی پایین می روید تغییر می کند، اینطور نیست؟ در شبکه های اجتماعی آنلاین، توجه و ادب حرف روز است.

همیشه قبل از ارسال نظرات، دو بار نظرات را بخوانید و متوجه خواهید شد که رابطه معنادارتر و معناداری برای خود و کسب و کارتان ایجاد می کنید.

در این جوامع هنگام نظر دادن، قبل از فشار سریع کلید ورود، مکث کنید، مبادا پشیمان شوید.

https://hillbilly.ir/شبکه-های-اجتماعی-اینترنتی-از-آنها-به-در/feed/ 0

سئو و رسانه های اجتماعی؟

سئو و رسانه های اجتماعی؟

به عنوان یک بازاریاب اینترنتی، شما در انتخاب نحوه استفاده از آن در تبلیغات مشکل دارید. آنها زیاد هستند و هر کدام مزایا و معایب خود را دارند. اما مهم است که یک دید کلی از دنیای تجارت داشته باشید زیرا به شما کمک می کند تا گزینه های موجود را دسته بندی کنید و …

سئو و رسانه های اجتماعی؟ https://hillbilly.ir/سئو-و-رسانه-های-اجتماعی؟/ https://hillbilly.ir/سئو-و-رسانه-های-اجتماعی؟/#respond مشاور سئو و طراحی سایت Thu, 25 Nov 2021 22:36:10 0000 طراحی و سئو وب سایت https://hillbilly.ir/?p=18548

سئو و رسانه های اجتماعی؟

به عنوان یک بازاریاب اینترنتی، شما در انتخاب نحوه استفاده از آن در تبلیغات مشکل دارید. آنها زیاد هستند و هر کدام مزایا و معایب خود را دارند. اما مهم است که یک دید کلی از دنیای تجارت داشته باشید زیرا به شما کمک می کند تا گزینه های موجود را دسته بندی کنید و …

سئو و رسانه های اجتماعی؟

به عنوان یک بازاریاب اینترنتی، شما در انتخاب نحوه استفاده از آن در تبلیغات مشکل دارید. آنها زیاد هستند و هر کدام مزایا و معایب خود را دارند. اما مهم است که یک دید کلی از دنیای تجارت داشته باشید زیرا به شما کمک می کند تا گزینه های موجود را دسته بندی کنید و قبل از اینکه استراتژی معاملاتی خود را ارائه کنید، نقاط قوت هر کدام را درک کنید.

بیایید نگاهی به دو حوزه اصلی بیندازیم: موتورهای جستجو و رسانه های اجتماعی.

موتورهای جستجو

اینکه آنها به دلیل حضور جهانی خود اولین مسیر تجاری بودند، مسلم نیست. این اولین ایستگاه برای افرادی است که به دنبال چیزی زیر آفتاب هستند. پوشش جهانی 92 درصد است، یعنی 92 نفر از 100 نفر در سایت از آنها استفاده می کنند. این بازار تحت سلطه گوگل (65 درصد) و پس از آن یاهو (12 درصد) و مایکروسافت بینگ (10 درصد) قرار دارد. با بررسی بیشتر، گزینه های بازاریابی موتورهای جستجو دو دسته هستند – SEO و PPC.

سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

اینها محصولات ارگانیک بر اساس کلمات کلیدی جستجوی کاربر و بر اساس تعدادی از عوامل در وب سایت شما یا خارج از وب سایت شما هستند. اگرچه برای رتبه‌بندی وب‌سایت‌تان در موتورهای جستجو و رسیدن به رتبه‌های برتر، تلاش زیادی می‌طلبد، اما اگر این کار را انجام دهید، هیچ چیز به کسب‌وکار شما بهتر نشان نمی‌دهد. شما برای دریافت این لیست هزینه ای نمی پردازید زیرا به شایستگی می رسید. بهترین بخش این است که می توان از آن با لیزر برای هدف قرار دادن بازار شما بر اساس جغرافیا و زمان استفاده کرد.

PPC (پرداخت به ازای کلیک)

یک راه سریع‌تر برای ورود به فهرست‌های جستجو، استفاده از تبلیغات حمایت‌شده در جایی است که برای تبلیغات پرداخت می‌کنید. این می تواند PPC باشد که در آن هر بار که کاربر روی تبلیغ شما کلیک می کند، پرداخت می کنید یا PPM که برای مدت زمان مشخصی از زمانی که تبلیغ در شبکه محتوای شما نمایش داده می شود به شما پرداخت می شود. PPC بسیار موثرتر از PPM است زیرا مخاطبان مشتاقی را که به دنبال محصولات و خدمات هستند هدف قرار می دهد. تبلیغات PPM در وب سایت هایی با محتوای مرتبط با تبلیغات شما قرار می گیرند تا کاربران نتوانند آنها را جستجو کنند.

که ما را به رسانه بزرگ بعدی می رساند که در آن وب سایت ها به معنای واقعی کلمه در حال انفجار هستند و چالش بزرگی را برای موتورهای جستجو در نبرد برای برتری تجاری ایجاد می کنند. بله، دنیای رسانه های اجتماعی در حال رونق است.

رسانه های اجتماعی

آمارها نشان می دهد که مردم اغلب زمان بیشتری را در رسانه های اجتماعی نسبت به موتورهای جستجو یا ایمیل صرف می کنند. اما آیا این آنها را به گزینه های قابل دوام به عنوان کمپین های بازاریابی تبدیل کرده است؟ پاسخ طنین انداز است. جذابیت رسانه های اجتماعی این است که بستری را برای افراد همفکر فراهم کند تا با هم گرد هم آیند که حس اجتماع را ایجاد کند. ماهیت ویروس در تعامل بین افراد و گروه ها به این دستگاه قدرت باورنکردنی می دهد. به این موارد، امکان هدف قرار دادن بازار بر اساس عوامل جمعیت شناختی مانند سن، جنسیت، دوست داشتن و دوست نداشتن، شرکت یا موقعیت اجتماعی کاری است که موتورهای جستجو نمی توانند انجام دهند.

فیس بوک با بیش از 500 میلیون کاربر در سراسر جهان سر و گردن بالاتر از رقبای این پلتفرم است. دیگر بازیگران اصلی در این زمینه عبارتند از MySpace، Twitter (یک سایت وبلاگ نویسی کوچک) و LinkedIn (بیشتر بر روی شبکه های حرفه ای متمرکز شده است). بیشتر رسانه‌های اجتماعی تبلیغات پولی (PPC/PPM) نیز دارند، اما بیشتر شبیه یک شبکه محتوایی مرتبط با موتورهای جستجو هستند. اما به سرعت در حال تغییر است و به همین دلیل است که برای موتورهای جستجو چالش سختی است.

مرزها محو شده اند

به این معنا که تمایز بین موتورهای جستجو و رسانه‌های اجتماعی به طور فزاینده‌ای مبهم می‌شود، زیرا هر بازیکن شکاف‌های گمشده در مجموعه‌های خود را پر می‌کند. نمونه‌ای از آن خرید سایت اشتراک‌گذاری ویدیو توسط گوگل است که قابلیت‌های جستجوی ویدیو و ویژگی‌های Web 2.0 را علاوه بر دسترسی آنها به رسانه‌های اجتماعی با Buzz، گسترش می‌دهد.

نکته کلیدی هماهنگ کردن بهینه سازی موتورهای جستجو و رسانه های اجتماعی، ایجاد بالاترین همکاری ممکن بین این دو از طریق یک رویکرد ترکیبی است. بهینه سازی موتور جستجو نه تنها به شما کمک می کند تا وب سایت خود را ارتقا دهید، بلکه به شما کمک می کند تا محتوای رسانه های اجتماعی خود را نیز تبلیغ کنید. وب سایت و رسانه های اجتماعی شما برای ساختن وب سایت شما با یکدیگر همکاری می کنند و سئو به شما کمک می کند تا حضور خود را در اینترنت بفروشید. و برعکس، رسانه های اجتماعی به تلاش های سئوی شما با فاکتورهای خارج از صفحه که قبلا بحث شد کمک می کند. در نتیجه، هم موتورهای جستجو و هم رسانه های اجتماعی برای هر استراتژی بازاریابی اینترنتی ضروری هستند و اگر به یکی از آنها نگاه نکنید، در بازار بزرگ گم خواهید شد.

برای اطلاعات بیشتر سئو و رسانه های اجتماعی طنز محمد را دنبال کنید.

https://hillbilly.ir/سئو-و-رسانه-های-اجتماعی؟/feed/ 0

12345678910
last