مزایای ویدیوهای ویروسی
امروزه بازاریابی آنلاین سرگرمکنندهتر و پر از ناشناختهها میشود، زیرا آخرین مزیت فناوری ویدیوهای ویروسی، ارائه تبلیغات زنده و جلوههای چشم نواز است که در نهایت توجه را به برندهای جدید یا موجود جلب میکند. با این حال، با تغییرات بسیار زیاد در طراحی ویدیوی مجازی، توانایی ایجاد استراتژیهای بازاریابی خاص ممکن است به اشتباه …
مزایای ویدیوهای ویروسی https://hillbilly.ir/مزایای-ویدیوهای-ویروسی/ https://hillbilly.ir/مزایای-ویدیوهای-ویروسی/#respond مشاور سئو و طراحی سایت Mon, 15 Nov 2021 16:45:01 0000 طراحی و سئو وب سایت https://hillbilly.ir/?p=18011
امروزه بازاریابی آنلاین سرگرمکنندهتر و پر از ناشناختهها میشود، زیرا آخرین مزیت فناوری ویدیوهای ویروسی، ارائه تبلیغات زنده و جلوههای چشم نواز است که در نهایت توجه را به برندهای جدید یا موجود جلب میکند. با این حال، با تغییرات بسیار زیاد در طراحی ویدیوی مجازی، توانایی ایجاد استراتژیهای بازاریابی خاص ممکن است به اشتباه …
امروزه بازاریابی آنلاین سرگرمکنندهتر و پر از ناشناختهها میشود، زیرا آخرین مزیت فناوری ویدیوهای ویروسی، ارائه تبلیغات زنده و جلوههای چشم نواز است که در نهایت توجه را به برندهای جدید یا موجود جلب میکند. با این حال، با تغییرات بسیار زیاد در طراحی ویدیوی مجازی، توانایی ایجاد استراتژیهای بازاریابی خاص ممکن است به اشتباه درک شود و بیشتر از جذابیت باعث سردرگمی شود. به همین دلیل است که ما در مورد چند مزیت ویدیوهای ویروسی صحبت می کنیم تا به شما در طراحی استراتژی بازاریابی آنلاین مناسب برای برند خود کمک کنیم.
تلاش مستمر برای توسعه محتوای ویدیویی باید با هدف گسترش ویدیوهای شما همچنان قوی باشد. مقاله ای در مورد مقایسه شرایط وجود داشت نرخ سرمایه گذاری در ارزش یک ویدیوی ویروسی، از بین بردن آنها به عنوان اقتصادی ترین تلاشی که یک برند می تواند روی آن انجام دهد. با وجود اینکه تنها یک فیلم برای این صنعت وارد جدول شد، اما شما درهای جدیدی را باز کردید و راه های جدیدی را برای فرصت های برند خوب هموار کردید.
نکته کلیدی این است که برند خود را در شکل خوبی نگه دارید و به زودی در مسیر درست قرار خواهد گرفت. ما استراتژی های اساسی را برای نشان دادن مزایای یک ویدیوی ویروسی و موفقیت بعدی به شما تقسیم کرده ایم.
این ویدیوهای ویروسی می توانند شروع یک تصویر برند جدید برای شما، کتاب یا کسب و کارتان باشند، یا این ویدیوها می توانند کلید ایجاد برند شما باشند.
در زیر سه مزیت ویدیوهای ویروسی برای برجسته کردن اهمیت و ارزش برند شما با این استراتژی آورده شده است. بنابراین لحظه ای را به مرور ویدیوهای ویروسی اختصاص دهید و اینکه چگونه هر یک از این مزایا می تواند به شما و برندتان کمک کند.
مزیت 1: پیام جدی به اشتراک گذاشته شده با طنز
افزودن طنز به پیام یک برند یا به یک محصول خاص، احتمالاً توجه بینندگان بیشتری را نسبت به فیلم سیاه و سفیدی که گلوله میفروشد، جلب میکند. به این فکر کنید که هنگام گشت و گذار در اینترنت، رنگ، کلمات، تصاویر یا حرکت بی وقفه، صدا یا موسیقی چه چیزی توجه شما را جلب می کند؟ ممکن است ترکیبی از این چیزها باشد که توجه شما را به خود جلب کند، اما در نهایت این طنز و ارتباط است که توجه شما را در آن صفحه و مهمتر از همه پیام یا محصول جلب می کند.
برای مثال این پرواز را در نظر بگیرید ویدئوی ایمنی “Fit to Fly” از Air New Zealand و نقش ریچارد سیمونز را بازی کرد. این ویدیوی Fit to Fly به جای شنیدن دستورالعملهای پرواز خلبانی محجوب در PA هواپیما، به معنای واقعی کلمه ویدیویی در مورد نحوه پرواز ایمن است. افزودن یک جوک برای جلب توجه مسافران برای شنیدن پیام جدی یک پرواز ایمن، ویدیوی درخشانی است که اکنون به طور گسترده منتشر شده است.
یک ویدیوی سرگرمکننده همچنان میتواند اطلاعات لازم در مورد محصول یا نام تجاری شما را داشته باشد، اما برای جلب توجه بیننده و حفظ توجه بیننده به پیام خود، اضافه کردن طنز مناسب را در نظر بگیرید.
مزیت 2: گران نیست
قیمت ویدیوهای ویروسی بسیار پایین است، اکثر آنها بدون هیچ هزینه ای آپلود می شوند. اگر ویدیوهای آنلاین را به صورت رایگان یا با قیمت پایین ارسال می کنید، می توانید ویدیوهای ویروسی را نیز به عنوان تبلیغات تلویزیونی در نظر بگیرید. با این حال، میزان سرمایه گذاری روی برنامه های پربیننده، شبکه ها و رویدادهای ویژه ای که از تلویزیون پخش می شود و هزینه هایی که در آن زمان ها افزایش می یابد را در نظر بگیرید.
اگر بودجه دارید، کمپین ویدیویی ویروسی خود را به صورت آنلاین راه اندازی کنید. از سایت های رسانه های اجتماعی پیمایش کنید یا به سایت های دیگری مانند Metacafe اضافه کنید. این سایت ویدیویی منحصربفرد با قرار دادن ویدیوی شما در موتور ویروسی خود، برند شما را به مخاطبان هدف شما متصل می کند. با انتخاب شناخته شده ای از فیلم ها و دسته بندی ها، بازدیدهای ویدیوی شما می تواند به مخاطبان وسیع تری و به ویژه مخاطبان هدف شما برسد.
مزیت 3: سرگرمی
زمانی که توجه آنها برای ثبت تصویر یا پیام شما و حفظ برند شما در ذهن آنها بسیار طول می کشد، خوشحال کردن مخاطبان کلیدی است. بنابراین چه سرگرمی شما شامل تعیین اهداف برای بازار هدف شما، ایجاد رقابت یا چالش باشد، مخاطبان شما به دنبال شگفت زده شدن از سرگرمی هستند.
فقط نگاه کن چالش سطل یخ ALS، که در آن زمان بیش از 100 میلیون دلار جمع آوری کرد ویدیوی چالش با دریافت بیش از 2.4 میلیون بار آپلود ویدیوی منحصر به فرد در سایت های رسانه های اجتماعی برای این چالش سطل یخ مرتبط، که می دانستند جذابیت این ویدیو چنین موفقیت چشمگیری خواهد داشت. همه چیز با یک کلیک و 2.4 میلیون اقدام بعد شروع شد، این ویدیوی ویروسی موفقیت آمیز بود!
پیشبینیهای دقیق در مورد فاصله ویدیو چندان قابل اعتماد نیست، با این حال احتمالاً مزایای ویدیوی ویروسی است. بنابراین، از این اطلاعات به نفع خود استفاده کنید و به خاطر داشته باشید که فقط یک تبلیغ می تواند یک برند را موثر کند.
https://hillbilly.ir/مزایای-ویدیوهای-ویروسی/feed/ 0[ بازدید : 14 ] [ امتیاز : 0 ] [ امتیاز شما : ]