راهنمای شما برای تجارت دستمزد در طول COVID-19
راهنمای شما برای تجارت دستمزد در طول COVID-19
استراتژی های موثر تبلیغات حقوق و دستمزد اگر میپرسید COVID-19 چگونه بر استراتژی تبلیغات حقوق و دستمزد شما تأثیر میگذارد، تنها نیستید! و پاسخ این است: هم منفی و هم مثبت. از یک طرف، مردم بیشتر در خانه هستند و تقریباً همه چیز را در اینترنت انجام می دهند. اما بسیاری از مردم به دلیل …
راهنمای شما برای تجارت دستمزد در طول COVID-19 https://hillbilly.ir/راهنمای-شما-برای-تجارت-دستمزد-در-طول-covid-19/ https://hillbilly.ir/راهنمای-شما-برای-تجارت-دستمزد-در-طول-covid-19/#respond مشاور سئو و طراحی سایت Sun, 28 Nov 2021 10:58:31 0000 طراحی و سئو وب سایت https://hillbilly.ir/?p=18673
راهنمای شما برای تجارت دستمزد در طول COVID-19
استراتژی های موثر تبلیغات حقوق و دستمزد اگر میپرسید COVID-19 چگونه بر استراتژی تبلیغات حقوق و دستمزد شما تأثیر میگذارد، تنها نیستید! و پاسخ این است: هم منفی و هم مثبت. از یک طرف، مردم بیشتر در خانه هستند و تقریباً همه چیز را در اینترنت انجام می دهند. اما بسیاری از مردم به دلیل …
راهنمای شما برای تجارت دستمزد در طول COVID-19
استراتژی های موثر تبلیغات حقوق و دستمزد
اگر میپرسید COVID-19 چگونه بر استراتژی تبلیغات حقوق و دستمزد شما تأثیر میگذارد، تنها نیستید! و پاسخ این است: هم منفی و هم مثبت.
از یک طرف، مردم بیشتر در خانه هستند و تقریباً همه چیز را در اینترنت انجام می دهند. اما بسیاری از مردم به دلیل از دست دادن شغل یا تلاش برای جمع آوری پول برای کمک به خانواده های خود که دارای یک بیماری مسری هستند، هزینه های خود را کاهش می دهند.
و در حالی که برخی از شرکتها شاهد افزایش ترافیک در این مدت هستند، برخی دیگر با محصولات یا خدمات ناخواسته ترافیکی را پیدا میکنند که گیجکننده است یا مجبور به توقف یا مسدود کردن کامل کمپینهای خود میشود. اینفلوئنسر مارکتینگ هاب گزارش می دهد که 69 درصد از 237 برند مورد بررسی آنها انتظار دارند تا سال 2020 هزینه تبلیغات را کاهش دهند.
من قبلاً در مورد اهمیت توجه به نیازها و خواسته های مخاطبان هدف صحبت کرده ام. این به معنای نگاه دقیقتر به آنچه میتوانید در طول بحران COVID-19 به مردم ارائه دهید – چه به عنوان صاحبان مشاغل کوچک و چه به عنوان اعضای جامعه.
این بار، نکاتی را در مورد مدیریت PPC در طول ویروس کرونا به اشتراک میگذارم. PPC مخفف تبلیغات پرداخت به ازای کلیک است که به عنوان ترافیک غیر ارگانیک نیز شناخته می شود. (ترافیک ارگانیک از تکنیک های سئوی بدون پرداخت به دست می آید).
بسته به کسب و کار کوچک خود، می توانید برای پرداخت از طریق زیر تبلیغ کنید:
-
تبلیغات/تبلیغات گوگل نمایش داده شده در شبکه نمایش گوگل
-
فیس بوک
-
اینستاگرام
-
توییتر
-
یوتیوب (و تبلیغات ویدیویی)
-
لینکدین
مرحله 3 برای شروع تجارت دستمزد در طول COVID-19
حتی اگر در حال حاضر در حال تبلیغات هستید، مهم است که رمز عبور و نسخه تبلیغاتی خود را بررسی کنید. آیا آنها به همان اندازه که می توانند موثر باشند؟
فقط به این دلیل که افراد طرد اجتماعی انجام می دهند به این معنی نیست که فعالانه در اینترنت جستجو و خرید نمی کنند. با این حال، کپی تبلیغی که در گذشته استفاده کرده اید ممکن است مشابه نباشد – و ممکن است مخاطب فعلی شما را آزار دهد.
1. جستجوی کلمات کلیدی
همیشه جستجو برای رمزهای عبور مهم است، به خصوص در حال حاضر! شما می خواهید به رفتار مخاطبان هدف خود در رابطه با COVID-19 نگاه کنید.
شاید تعجب کنید که بدانید کلمات کلیدی جدیدی وجود دارد که می توانید دنبال کنید یا اینکه مشتریان شما از عبارات جستجوی دیگری استفاده می کنند که آن چیزی نیست که شما انتظار داشتید.
همچنین به دنبال فرصت هایی در کسب و کار خود پیرامون موضوعاتی مانند:
-
کار / مطالعه در خانه
-
خدمات استریم
-
محصولات/خدمات بهداشتی
-
ابزار های ارتباطی
چندین ابزار جستجوی کلمات کلیدی وجود دارد، یا میتوانید یک شرکت حرفهای SEO/SEM را استخدام کنید تا همه چیز را از تحقیق کلمات کلیدی گرفته تا گزارشدهی دادهها انجام دهد.
2. پیشنهاد خود را بررسی کنید.
بسیاری از کارآفرینان ارزش های پیشنهادی خود را برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان خود به روز می کنند.
میتوانید تقاضا برای تبلیغات را افزایش دهید و افراد بیشتری را تشویق کنید تا با پیشنهادات مربوطه کلیک کنند، خواه ارسال رایگان، گزینههای تحویل درب منزل یا تخفیفهای محدود باشد – مطمئن باشید که از اضطراب یا ترس در مورد همهگیری برای فروش استفاده نمیکنید. .
3. رمز عبور بد خود را مرور کنید.
زمانی که می خواهید مطمئن شوید تبلیغ شما روی یک کلمه کلیدی نمایش داده نمی شود، می توانید از کلمات کلیدی بد استفاده کنید. این باعث صرفه جویی در هزینه کلیک های هدر رفته می شود و تبلیغات شما را مرتبط تر نگه می دارد، که امتیاز کیفیت شما را افزایش می دهد (که هزینه هر کلیک شما را کاهش می دهد).
اکنون میتوانید برخی از کلیدواژهها را در مورد خدمات به افراد بد قرار دهید، بنابراین برای کلیکهای مربوط به چیزی که در حال حاضر به مشتریان خود ارائه نمیدهید، پولی پرداخت نکنید.
شما همچنین می توانید محدود کنید که تبلیغ شما ظاهر می شود برای مثال، ممکن است نخواهید تبلیغات شما در این زمان حساس در نزدیکی محتوای مرتبط با کووید-۱۹ نمایش داده شود.
با این حال، از آنجایی که موارد COVID-19 زیادی وجود دارد، ممکن است با انجام این کار، دید خود را از برند به شدت محدود کنید. و بر اساس گزارش اخیر توسط Integral Ad Science، 78٪ از افرادی که مورد بررسی قرار گرفتند، یک تبلیغ عمومی در نزدیکی کبد کرونا را به عنوان یک چیز بد نمیدانستند.
بنابراین، شما باید قضاوت خود را در این مورد، بر اساس آنچه می فروشید و نحوه قرار دادن تبلیغات خود، استفاده کنید.
~~~~~~~~~~
بخوانید: “4 استراتژی بازاریابی برای بحران COVID-19” در وب سایت ما:
COVID-19 از اتصال روابط ما به راه اندازی مشاغل کوچک، روش زندگی، کار و جامعه ما را تغییر داده است. از اینکه من و خانواده ام سالم و امن هستیم احساس خوشحالی می کنم و سعی می کنم از همه اینها استفاده کنم.
همانطور که برای جلوگیری از انتشار ویروسهای کرونای جدید به انزوا ادامه میدهیم، میخواهم 4 استراتژی بازاریابی را به اشتراک بگذارم تا در نظر بگیرید تا به شما کمک کند تا کسب و کار خود را ایمن و مؤثر نگه دارید.
~~~~~~~~~
چرا به یک استراتژی کمپین تبلیغاتی پولی کوتاه مدت و بلند مدت نیاز دارید؟
البته، باید روی زمان حال تمرکز کنید و اینکه چگونه می توانید کسب و کار کوچک خود را در حال حاضر به بهترین شکل توسعه دهید. اما وقتی در طول COVID-19 وارد تجارت حقوق و دستمزد می شوید، آینده خود را فراموش نکنید!
از آنچه اکنون یاد می گیرید برای تصمیم گیری خود استفاده کنید. به داده های خود در مورد کلمات کلیدی نگاه کنید: چه چیزی به مشتریان شما مرتبط است؟ چرا ترافیک دریافت نمی کنید؟
ممکن است متوجه شوید که میتوانید همان استراتژی کمپین حقوق و دستمزد را پس از پایان COVID-19 ادامه دهید، و/یا ممکن است متوجه شوید که باید قایق خود را به شدت تنظیم کنید.
ایده خوبی است که به این فکر کنید که چگونه کسب و کار کوچک شما از این سرایت خارج می شود، حتی اگر دور باشد. یک طرح تبلیغاتی ایجاد کنید اکنون تا در راه مزاحم نشوید.
مطمئناً، این می تواند تغییر کند، و ممکن است مجبور شوید دوباره به سمت خود برگردید، اما حداقل یک پایه تجاری برای ساختن خواهید داشت.
در حالی که تبلیغات در طول یک ویروس کرونا ممکن است “تجارت طبق معمول” باشد، مهم است که ابزارهای لازم برای مقابله با این چالش جدید را داشته باشید. کارآفرینانی که با انجام همه اینها موفق می شوند، همان هایی هستند که ناشناخته ها را گرفته اند و به راه خود ادامه می دهند!
امیدوارم همه منابع کرونا به شما کمک کرده باشند، از جمله این نکات در مورد تبلیغات در طول COVID-19. در هفته های آینده به ارسال مطالب مرتبط ادامه خواهم داد. مراقب خودت باش!
https://hillbilly.ir/راهنمای-شما-برای-تجارت-دستمزد-در-طول-covid-19/feed/ 0[ بازدید : 15 ] [ امتیاز : 0 ] [ امتیاز شما : ]