نحوه استفاده از ویدئو برای بازاریابی
نحوه استفاده از ویدئو برای بازاریابی
واقعیت این است که ویدئوهای بازاریابی بسیار موثر هستند. اولین چیزی که ممکن است وقتی به یک ویدیوی فروش فکر می کنید به ذهن شما خطور کند یک ویدیوی نمایشی یا یک ویدیوی “توضیح دهنده” است. این به این دلیل است که وقتی می خواهید چیزی را برای مخاطبان هدف خود توضیح دهید، ویدیو ساده …
نحوه استفاده از ویدئو برای بازاریابی https://hillbilly.ir/نحوه-استفاده-از-ویدئو-برای-بازاریابی/ https://hillbilly.ir/نحوه-استفاده-از-ویدئو-برای-بازاریابی/#respond مشاور سئو و طراحی سایت Sat, 13 Nov 2021 08:27:47 0000 طراحی و سئو وب سایت https://hillbilly.ir/?p=17898
نحوه استفاده از ویدئو برای بازاریابی
واقعیت این است که ویدئوهای بازاریابی بسیار موثر هستند. اولین چیزی که ممکن است وقتی به یک ویدیوی فروش فکر می کنید به ذهن شما خطور کند یک ویدیوی نمایشی یا یک ویدیوی “توضیح دهنده” است. این به این دلیل است که وقتی می خواهید چیزی را برای مخاطبان هدف خود توضیح دهید، ویدیو ساده …
نحوه استفاده از ویدئو برای بازاریابی
واقعیت این است که ویدئوهای بازاریابی بسیار موثر هستند. اولین چیزی که ممکن است وقتی به یک ویدیوی فروش فکر می کنید به ذهن شما خطور کند یک ویدیوی نمایشی یا یک ویدیوی “توضیح دهنده” است. این به این دلیل است که وقتی می خواهید چیزی را برای مخاطبان هدف خود توضیح دهید، ویدیو ساده ترین فناوری برای استفاده است. این چیز خوب پس از ورود شخصی است.
اما، باید بدانید که چگونه همه آنها با هم کار می کنند، مخاطبان شما چه کسانی هستند، چه می خواهند، به چه چیزی نیاز دارند و چگونه اطلاعات شما بهتر از رقبای شما مشکلات آنها را حل می کند.
توصیفات ویدیویی
دلیل اینکه ممکن است بخواهید از توصیفات ویدیویی استفاده کنید این است که می توانید هر گواهی را در یک ویدیو بازاریابی متفاوت قرار دهید تا به ایجاد اعتماد بین مخاطبان خود کمک کند. می توانید از توصیفات ویدیویی کوتاه در صفحات فروش، در تبلیغات پولی و در رسانه های اجتماعی به عنوان مقاله و اشتراک گذاری استفاده کنید.
ویدئو در نامه های تجاری
نامه های فروش ویدیویی راهی عالی برای نشان دادن مزایای یک محصول یا خدمات جدید به مخاطبان شما است. در این حالت، اگر نمی خواهید حتی مجبور نیستید صورت خود را نشان دهید، به خصوص اگر یک ژست روی نامه فروش نشان دهید. وقتی میخواهید چیزی را ببخشید، یا وقتی میخواهید چیزی بفروشید، معمولاً حروف فروش ویدیویی بالاتر از صفحات فروش متنی ساده هستند.
محصول نسخه ی نمایشی ویدیو
این یک راه عالی برای استفاده از ویدیو است. ممکن است سال ها نمایش های محصول را در تبلیغات تلویزیونی دیده باشید. اما، شما می خواهید که مال شما بدون تبلیغات در تلویزیون گران قیمت کوتاه و شیرین باشد. در عوض، یک ژست استاندارد به محصول خود داشته باشید اما آن را کوتاه نگه دارید. لازم نیست همه چیز را نشان دهید، جز ایده. شما می توانید یک ویدیوی عمیق تر برای مشتریان خود ایجاد کنید.
چگونه یک ویدیو بسازیم
ویدیویی حداکثر پنج دقیقه ایجاد کنید، زیرا ویدیوهای کوتاهتر بهترین کار را دارند. همیشه می توانید یک ویدیوی توسعه یافته برای مشتریان خود قرار دهید. شما فقط می خواهید به آنها اطلاعات کافی بدهید. هر زمان که می خواهید راه آسان تری برای توضیح چیزی به مخاطبان خود داشته باشید از این نوع ویدیو استفاده کنید.
هنگام تلاش برای تعیین نوع ویدیویی که باید ایجاد کنید، ابتدا مخاطبان خود و اهداف ثانویه خود را در نظر بگیرید. هنگامی که این کار را انجام می دهید، احتمال بیشتری وجود دارد که نوع ویدیوی مناسب را برای کار انتخاب کنید.
https://hillbilly.ir/نحوه-استفاده-از-ویدئو-برای-بازاریابی/feed/ 0[ بازدید : 18 ] [ امتیاز : 0 ] [ امتیاز شما : ]